Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 mannen min er veldig vanskelig å forstå. han har i lang tid nå blitt sinna for ingenting på både meg og unge. spes på unga. hvert mange ganger hvor ungene kansje ikke hører helt med engang. mannen tar da hardt tak rundt magen dems og bærer dem vekk mens han kjefter. jeg syns dette er litt feil i mine øyne og har prøvd å si ifra. de er ikke så umulige at de må bæres vekk. de tester grenser,. vi har i lang tid gått å fått hjelp. jeg har lenge villet ut av forholdet, men prøver å redde det,. mannen er vanskeligere å prate med nå,. han blir så sinna for så lite. så føler det er vansklig å prate emd han om ting. han er dårlig med penger og er jeg som må ta emg av det. han hadde over 6000kr for en uke siden. og han har klart å bruke 5000 kr ute å vite på hva. jeg har prøvd å ha sex med han siste dagene for å se om kansje det fikk han til å slappe av mer om natta,. men ikke merket noe forskjell. han har et helvettens temprament. og slår,kaster ting i veggen. aldri slått unge. men tar de hardt rundt magen, og i armen når de har gjort noe. han skal ha ferie snart,. noe det virker som han trenger. men jeg er redd for at han vil gjøre barna noe etterhvert. han blir bare verre og verre. går nesten ikke en dag uten å bli sinna for noe. han lover også hele tiden at han skal ringe ulike steder som lege for barna, bhg når barna er syke, ringe banken om det er noe, ringe ulike steder man innimellom må ringe. han gjør det aldri. og jeg føler da dette mitt ansvar. jeg bruker min fritid på å rydde, vaske, ta emg av barn, og ungå en hissig mann, jeg trenger råd. hva kan jeg gjøre oppi dette. føler ejg har prøvd mye nå
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 mannen min er veldig vanskelig å forstå. han har i lang tid nå blitt sinna for ingenting på både meg og unge. spes på unga. hvert mange ganger hvor ungene kansje ikke hører helt med engang. mannen tar da hardt tak rundt magen dems og bærer dem vekk mens han kjefter. jeg syns dette er litt feil i mine øyne og har prøvd å si ifra. de er ikke så umulige at de må bæres vekk. de tester grenser,. vi har i lang tid gått å fått hjelp. jeg har lenge villet ut av forholdet, men prøver å redde det,. mannen er vanskeligere å prate med nå,. han blir så sinna for så lite. så føler det er vansklig å prate emd han om ting. han er dårlig med penger og er jeg som må ta emg av det. han hadde over 6000kr for en uke siden. og han har klart å bruke 5000 kr ute å vite på hva. jeg har prøvd å ha sex med han siste dagene for å se om kansje det fikk han til å slappe av mer om natta,. men ikke merket noe forskjell. han har et helvettens temprament. og slår,kaster ting i veggen. aldri slått unge. men tar de hardt rundt magen, og i armen når de har gjort noe. han skal ha ferie snart,. noe det virker som han trenger. men jeg er redd for at han vil gjøre barna noe etterhvert. han blir bare verre og verre. går nesten ikke en dag uten å bli sinna for noe. han lover også hele tiden at han skal ringe ulike steder som lege for barna, bhg når barna er syke, ringe banken om det er noe, ringe ulike steder man innimellom må ringe. han gjør det aldri. og jeg føler da dette mitt ansvar. jeg bruker min fritid på å rydde, vaske, ta emg av barn, og ungå en hissig mann, jeg trenger råd. hva kan jeg gjøre oppi dette. føler ejg har prøvd mye nå Mamma hadde en sånn mann, min far, det tok hun 20 år å endelig gå fra han, nå er hun snart 50 og hun angrer bittert på at hun holdt ut så lenge. Jeg, som nå er 26 husker alt som skjedde, min lillebror, som er noen år yngre enn meg, sliter med forskjellige ting, fordi pappa var som han var mot han, sint, streng, aldri tid til lek med han osv. Kom deg vekk! Min mor har nå funnet en mann som er snill mot henne og lar henne leve sitt eget liv. En mann skal IKKE være sånn! Kan han ikke oppføre seg, og være snill med deg og barna har han bare godt av å bli sittende aleine!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Kjære deg, du skylder barna dine å beskytte dem mot dette!
Mikkemafian Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Noen forhold er ikke verdt å prøve å redde.. Det høres ut som ditt er et av de. Lykke til!
Ikkenonick Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Det høres ut som om mannen din rett og slett ikke har det noe bra, med seg selv! Det er verken din jobb eller ditt ansvar, men jeg ser du allikevel påtar deg en del av det. Jeg vil tro at han kan være feks midt i en slik "mannedepresjon" som de kaller det. Det er skummelt med diagnoser fra fremmede på nett, så ikke ta det for god fisk, men dersom det ikke har vært sånn tidligere, og han nå er hissig, misfornøyd, utilfass og styrer unna alle slike oppsøkende telfonsamtaler, så er det helt klare faresignaler på at noe bør gjøres. Vil du redde dette, må du antagelig overbevise ham om at det er på tide å oppsøke fastlegen og be om henvisning til feks DPS, slik at han kan få litt hjelp!
OssTre<3 Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Nei og nei, ser du ikke at dette er feil? Blir så trist på dine vegne, hvorfor finner du deg i det? Synd du det er rett at barna dine skal ha det sånn? Har du forsøkt og han alikavel står stille, blir verre, så er det ikke mer og redde.. Det er ikke rett at du skal tolerere dette!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Her er et tips til deg HI: Avslutt forholdet før det blir verre! Både for deg og barna. Prøver du å redde forholdet, så er det ikke pga barna. Leser du selv ikke hvordan du beskriver hvordan han behandler dem? Avslutt forholdet for deres skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå