Gå til innhold

Gjelder annet forum. Har ignorert debattant

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men nå "forlanger" vedkommende at jeg skal svare ham. Er lei av denne personen, og han sier bare det samme uansett. Har derfor tatt ham på "ignore".

Kikka likevel på innleggene hans, og han aksepterer ikke at jeg ikke svarer.

Skal jeg si direkte til ham på forumet at jeg er lei av ham, eller skal jeg bare ikke svare noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare si at du lei av ham?

Skrevet

Ja, det syns jeg at du skal gjøre. Siden han allerede sier det samme igen uansett. Nytter ikke å diskuterer med en sånn person, så like greit å si at du er lei.

Skrevet

Men er det bare du som har rett da? Dette er et debattforum og alle har ulike meninger og en del av debattene er å svare hverandre.

Du er ganske intens og "spyr" ut mye info, så det er ikke rart at andre blir kritiske og vi ha en diskusjon og få fram sine meninger.

Jeg har ikke blandet meg i det forumet(antar det er vaksine forumet det er snakk om?), men det er ikke til å unngå å legge merke til. Og jeg må si jeg skjønner personen du sikter(og til andre). Gjør heller som han foreslår, opprett en blogg.

Skrevet

Greier nesten ikke å skrive slikt, men kanskje det er det rette. Virker som han er på nettet hele tida, og svarer på de fleste tråder i forumet.

Skrevet

Ok, med annet forum mener jeg et som ikke er på "bim eller bam".

Tror ikke det går an å ignorere brukere her, det har jeg ikke sjekket opp.

Skrevet

Du lar nå vel bare være å svare. Hvorfor gidder du bry deg med en ukjent og anonym debattant på et nettforum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...