Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Lillegutt er 4 år og på 4-års kontrollen for nøyaktig 1 mnd siden var han 107 cm høy og veide 17,5 kg. Nå veier han 14,3 kg- altså gått ned 3 kg på 4 uker... Han har ikke vært syk eller noe slik. Han er en kresen kar som gennerelt spiser lite, men det er jo ikke noe nytt. Hadde dere gjort noe med det eller syns dere det er "greit" med 3 kg ned?
Serepta Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Det synes jeg var veldig mye. Sikker på at det ikker er forskjell på din vekt og den på helsestasjonen ? Tror nok uansett jeg hadde tatt en tlf til helsesøste for ekstra kontroll og følge med vekten hans.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Nei- vet at vekten hjemme også viste 17,5 kg på samme tid, (faktisk litt mer..) Så det stemmer det. Syns det var litt mye kanskje jeg også, men vil liksom ikke være hysterisk mor heller Hi
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Legetime! Selv om det sansynligvis ikke er noe, ville du aldri tilgitt deg selv om du drøyet med å sjekke det, og det viste seg å være noe veldig alvorlig. Jeg vil nesten ikke si det engang, men det kan jo være kreft. Nå skremmer jeg deg sikkert, men tenk at det nok ikke er det, men at det absolutt skal sjekkes opp likevel.
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Æsj jeg får vondt i meg av at jeg skrev det, for 99.9% sikkert er det høyt aktivitetsnivå og at han er småspist. Men man skal jo ikke bagatellisere når det kanskje kan være noe, selv om det sikkert ikke er det. Unnskyld om jeg skremte deg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar! Nei da- skremt blir jeg ikke, men veldig ok å høre andres tanker også! Får vel bestille en time til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå