Gå til innhold

Hjelp meg..føflekk på leggen :( huff...

Anbefalte innlegg

Gjest Babyblue... <3
Skrevet

Er vel mer eller mindre kjemperedd.

Har en føflekk på leggen som jeg har hatt lenge. den er 2 mm og brun, helt rund, det virker som den er litt opphevet.

Lurer på om den blir irrritert av barbering.. og idag hadde jeg et myggstikk på siden. Og jeg hadde klødd masse på føflekken også. Da ble den (veldig) hoven. Nå har den gått litt ned.

Men er så bekymra.

Noen andre som har føflekker som blir irritert av barbering.

Ps: den klør ikke den,og den er ikke sår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert helt ufarlig. Fort gjort å fjerne om du er bekymret da..

Skrevet

Reis til legen og få den fjernet. Da sendes den automatisk inn til kontroll og skulle de finne noe når den blir sjekket så blir du selvfølgelig kontaktet av legen din

Skrevet

Helt normalt at føflekker blir irritert ved barbering, når de er litt uthevet. Er den brun og helt rund ville jeg ikke bekymret meg. Det er når de skifter farge og blir ujevn i kantene at man bør få de sjekket. Hilsen en som har fjernet 23 føflekker ;)

Gjest Babyblue... <3
Skrevet
Helt normalt at føflekker blir irritert ved barbering, når de er litt uthevet. Er den brun og helt rund ville jeg ikke bekymret meg. Det er når de skifter farge og blir ujevn i kantene at man bør få de sjekket. Hilsen en som har fjernet 23 føflekker ;)
Tusen takk for svar ;)
Skrevet

Når den er helt rund og opphevet er den nok ikke farlig. Det er de ujevne, utflytende med varierende farge som er farlige. Men ta den bort hvis den irriterer, det er fort gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...