Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hadde skrevet kontrakt på en arbeidsplass med en times kjøring hver dag, deltid og dårlig betalt. Da jeg fikk tilbud om fast jobb Der jeg er nå, som også er der jeg bor og mye bedre betalt, sa jeg så klart opp den andre stillingen. Sendte skriftlig oppsigelse i midten av juni ettersom det var en mnd. Oppsigelsestid og jeg skulle begynt i august. Nå, kl. 21 på kvelden fikk jeg mail fra sjefen der. Hn var veldig skuffa, jeg drev med kontraktsbrudd, satte de i en vanskelig situasjon, jeg skjønte nok ikke konsekvensen av handlingen min og jeg var ikke en person til å stole på. Hva faen? Det var utrolig uprofesjonelt mener jeg å sende sånne mailer fordi noen sier opp!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 godt han ikke BLE sjefen din sier jeg bare! Veldig uprofesjonelt!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Oppsigelsen begynner ikke å løpe før etter du har startet i jobben så ja det kan regnes som kontraktsbrudd.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Ja, sånn skal man ikke oppfære seg uansett om man er skuffet. Du har fulgt "reglene" og har ditt på det rene. Hilsen en annen sjef.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Kan bare tenke meg åssen hn hadde reagert om barnet mitt eller jeg haddeblitt syk en dag ... Hi
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 En ting er å i det hele tatt sende en sånn mail, men å sitte å sende det på kvelden og. Temmelig uprofesjonelt ja
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 En ting er å i det hele tatt sende en sånn mail, men å sitte å sende det på kvelden og. Temmelig uprofesjonelt ja Ha ha... mindre profesjonelt å sende det på kvelden? LOL! Sjefen hadde sikkert dette på hjertet, og regnet med at om hun ikke så det om kvelden, så ville hun se det i morgen. Kan forstå sjefen din om de har brukt lang tid på en rekrutteringsprosess, men samtidig er det slik som skjer. Du skal ikke ha dårlig samvittighet HI.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Har absolutt ikke dårlig samvittighet og det var mange som søkte på jobben som var til intervju og det er mange i det yrket som er nyutdanna nå og som står uten jobb så så vanskelig å situasjon er det nok ikke for dem. Hi
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Har absolutt ikke dårlig samvittighet og det var mange som søkte på jobben som var til intervju og det er mange i det yrket som er nyutdanna nå og som står uten jobb så så vanskelig å situasjon er det nok ikke for dem. Hi Da finner de helt sikkert en annen kvalifisert kandidat blant de som var på intervju sist. Tipper de var veldig fornøyde med å ha ansatt deg og ble skuffet nå, men det får da være måte på hvordan man formulerer en svarmail uansett... Lykke til i nye jobb HI!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 Det var ikke svarmailen heller. Jeg sendte oppsigelse og fikk en mail hvor sjefen ville ha kontrakten i posten og denne sendte jeg og hn bekreftet og ha fått den. En uke senere får jeg den sinna mailen. Hi
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 Har absolutt ikke dårlig samvittighet og det var mange som søkte på jobben som var til intervju og det er mange i det yrket som er nyutdanna nå og som står uten jobb så så vanskelig å situasjon er det nok ikke for dem. Hi Da finner de helt sikkert en annen kvalifisert kandidat blant de som var på intervju sist. Tipper de var veldig fornøyde med å ha ansatt deg og ble skuffet nå, men det får da være måte på hvordan man formulerer en svarmail uansett... LyØøkke til i nye jobb HI! Takk! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå