Gå til innhold

Hjelp meg..føflekk på leggen :( huff...

Anbefalte innlegg

Gjest Babyblue... <3
Skrevet

Er vel mer eller mindre kjemperedd.

Har en føflekk på leggen som jeg har hatt lenge. den er 2 mm og brun, helt rund, det virker som den er litt opphevet.

Lurer på om den blir irrritert av barbering.. og idag hadde jeg et myggstikk på siden. Og jeg hadde klødd masse på føflekken også. Da ble den (veldig) hoven. Nå har den gått litt ned.

Men er så bekymra.

Noen andre som har føflekker som blir irritert av barbering.

Ps: den klør ikke den,og den er ikke sår..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bestilt en time hos legen og sagt at jeg ville fjerne en føflekk. Det er veldig fort gjort å ta den bort. Har fjernet en under armen på grunn av barbering, og skal snart fjerne flere fordi jeg har så mange store føflekker. De sender de inn til sjekk. De sier jo at de føflekkene som vokser i høyden ikke er de værste. Værre med de som vokser bortover hvis du skjønner. Men jeg ville uansett fått den fjernet og sjekket ;)

Skrevet

Hvis den er 2 mm, helt rund, og brun ville jeg ikke vært så veldig bekymret egentlig. Hvis du tenker på føflekkkreft er symtomene: føflekker over 5 mm, ukjevn i form og farge og svarte partier.

MEN er du bekymret eller hvis den er plagsom pga barbering ville jeg ha fjernet den. Du kan jo bestille time hos fastlegen så hun/han kan se på den feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...