Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Har i de siste dagene vært skikkelig trist og lei meg.. Har mistet kontakt med så og si alle "venninnene" mine og føler meg kjempe ensom.. Er plaget av bølger av gråt fordi jeg lurer på hvorfor de ikke ringer meg, eller inviterer meg på noe lengere.. Ser at de finner på masse sammen hele tiden, men får ikke invitasjon selv. Var den i gruppa som alle støttet seg til og som kom med råd.. Inkluderte alle så godt jeg kunne og var alltid den som "måtte!" være med på lunsjer, vors, utgåing og andre morsomme ting.. Føler nå at jeg er helt glemt og at jeg ikke er verdt en dritt fordi jeg er gravid.. Blir både trist og utrolig irritert av at de så enkelt, bare tar et steg over meg og gir blanke om jeg kanskje kunne tenke meg litt selskap.. Er det virkelig sånn det skal være? Trenger noen motiverende ord nå kjenner jeg.. Har en fabelaktig samboer og vi gleder oss veldig til det etterlengtede barnet kommer om 2 mnd.. Bare så synd jeg bruker så mye tid på å tenke på hvordan ting var før..
BikkjeBisk Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Det var sånn for meg. Jeg var også sånn som deg, den som alle kom til når det var noe de trengte o.l. Mens nå etter jeg ble gravid og ble mamma, finner de aldri på noe med meg. Men så skal det sies at jeg heller ikke har noe voldsomt behov for og være sammen med dem. Jeg følte jeg ble for voksen for dem, mens de skulle rase rundt og være frie og franke. Kanskje du kan finne noen nye venninder som har barn og er mere i din fase av livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå