Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg orker ikke å bli tatt på, orker ikke å ha sex, orker ikke nærhet, orker ikke å si at jeg elsker/er glad i han. Hva feiler meg egentlig? Jeg gjør jo det. Har vel blitt kåt ca 2 gonger på 2 år, etter vi fikk minsten. Var hos legen for noen uker siden pga jeg trodde jeg hadde lavt stoffskifte (er VELDIG sliten).., men manglet bare litt vitaminer og folsyre. Tar tilskudd av dette nå, men det blir jo ikke bedre. Begynner nesten å tro at jeg har en form for depresjon eller noe. Humøret mitt er virkelig ikke slik som før, føler jeg smiler/ler sjelden.. Måtte bare få dette ut....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Huff. Ikke enkelt. Kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde det slik med min x. Tror du har en liten depresjon, og foreslår at du tar opp dette med legen din. Du har alt å vinne på det! Håper virkelig du gjør det. Er lei for at du har det slik, for det er ikke enkelt. Jeg tror du har godt av en forandring og mye GOD tid med mannen din. Klem
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Ta tilskuddet ROSENROT. Lover deg at det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Neida, det er ikke synd på ham, han puler nok vettet ut av ei dame eller to på jobben. Ikke bekymre deg, han får garantert tømt seg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar. Han sier hele tiden fine ting om meg, har lyst på meg hele tiden og sender meg mange fine sms mens jeg er på jobb. Jeg synes bare det blir for mye og orker det ikke, men jeg skjønner jo ikke hvorfor! Burde jo vært kjempeglad at han er "nyforelsket" etter 8 år og to tette barn..
mrsrogaland. Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Nummer 4 er håpløs, missfornøyd med livet sitt og mangler empati og respekt for andre mennesker. Så sånn er det. Personlig tror jeg du har en flott mann Foreslår at vi ikke lager diskusjon av nummer 4. Den oppmerksomheten fortjener hun ikke. Så fokuserer vi heller på å komme med gode, hjelpsomme svar til HI.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Har hatt d slik jeg også.. Men jeg har rett og slett "tvinget" meg til det, og etter noen ganger kjente jeg att lysten kom tilbake:) Har selv 2 tette barn..
Appelsindyret Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 du er vel ikke deprimert? Jeg hadde det slik en lang periode... jeg orket ingenting! Til slutt gikk jeg til en som drev med homeopati og akupunktur. Jeg hadde ingen tro på at han kunne hjelpe meg, men jeg var så desperat! Han satte nåler på meg og etter ca 3 gangen kjente jeg at jeg begynte å få energi og humør tilbake, etter 6 ganger var jeg så god som ny! Har aldri opplevd noe lignende hverken før eller siden. Verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 Samlivsterapaut kan hjelpe deg å finne ut hvorfor. Er det ikke verd å vite hvorfor? Tror du kan redde forholdet og få mye hjelp. Jeg vet ikke helt hvordan du har det, eller om du snakker åpent om hva du føler ang dette og hvordan du har det, men om du ikke har det, Så GJøR DET. Når alt er i åpen luft, så er det lettere å komme med løsninger også. Har du noen som helst anelse om hvorfor du føler det slik? Hva føler du når han tar intiativ til sex, kos, kyss, og når du får fine meldinger? har du et godt sosialt liv, og har du noe som plager deg veldig i hverdagen din? Er du utbrent tror du? La deg selv føle det slik, det er flere av oss. Om du ikke klarer, så prøv igjen. Vær god med mannen din. Kjenn hvor godt det er med en klem, og kos i armkroken hans. Noe som funket for meg var å avstå fra se en periode, for så å bare fokusere på å ha det fint. Lysten dabbet helt av, og når jeg bare fikk føle meg "liten" og ivaretatt, ha det fint med mannen min, så kom lysten etterhvert også... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 Ta tilskuddet ROSENROT. Lover deg at det hjelper. Er det garantert effekt? Hvordan hjelper det?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Hi her. Det skal sies at for 2 år siden fikk jeg minsten, uken etterpå ble jeg operert for akutt blindtarmsbetennelse. Uken deretter igjen ble jeg innlagt med alvorlig blodmangel pga blødning i mage/tarm som skyldtes en kronisk sykdom som jeg fikk diagnose på. Etter dette har jeg bare lappet meg selv sammen og gjort ferdig en bachelor. Var ikke hjemme i permisjon med minsten. Nå er jeg ferdig utdannet og tror kanskje bare at jeg er helt ferdig. Bare det å ha besøk er et ork, men jeg har jo lyst. Jeg har lyst til å være så sprudlende og glad som jeg var før!
Gladjente00 Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 huff kjenner meg sååånt igjen.. dette startet allerede for 2 år siden.. og for 1 år siden da jeg fikk minsten knakk jeg helst sammen.. er mangen grunner men akkuratt nå etter en abort jeg desverre måtte ta, falt jeg ned igjen i grus! Jeg våkner med passe energi.. men går knappe 2 t så er jeg helt tappte igjen, kjenner ut som kroppen min er syk innvendig og har jeg gjort noe så begynner eg å svimmle litt til tider og øynene mine blir veldigt sensitive til lys.. har vert å tatt blodprøve hos legen nå for å se hva jeg evt mangler i kroppen eller om det er at jeg er helt utkjørt..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 Tror du er sliten og utbrent. Du har hele veien jobbet for noe, stått på, hatt to tette barn, og tatt utdannelse. Nå er du ferdig og hva nå? kanskje det er litt sånn. Jeg tror du gjør lurt i å få hjelp, eller omså bare ta det opp med fastlegen din. Det er lettere å komme ut i noe tidlig, enn litt for sent.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #15 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har tatt det opp med fastlegen min, og sa at jeg ville ta blodprøver for å se om det var noe jeg manglet. Blodprøvene viste noen mangler, men ikke noe voldsomt. Så fikk jeg en oppfølgingstime som jeg avlyste pga det var en turnuskandidat da min fastlege har ferie.. Om jeg går til legen nå kommer jeg til å gråte øynene mine ut. Jeg gråter bare jeg tenker tilbake på den tiden jeg hadde minsten på knappe 2 uker med meg inn og ut av sykehus. Såvidt jeg klarer å ta meg sammen når folk gratulerer meg med ferdig utdannelse og sier hvor tøff jeg har vært osv. Mulig jeg er utbrent som flere av dere sier, men jeg burde vel begynne å få tilbake energien nå som jeg er ferdig og allerede i jobb...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #16 Skrevet 2. juli 2012 ROSENROT hjelper ja. Fikk tips om det da jeg hadde det som deg for noen år siden, og da funket det allerede etter noen dager. Og så fikk jeg bruk for det igjen for en måned tid siden. Da kjøpte jeg det igjen, og da virket det innen en ukes bruk. Det er et helt naturlig tilskudd. Ekstrakt fra en viltblomst som vokser i norge. Effekten den har er at den gir økt energi, og hjelper mot mild depresjon, samt øker sexlysten. Den selges i de fleste dagligvareforretninger. Jeg kjøper den på Meny. Det koster ca 120 kr for en eske. Verdt hver en krone, og iallfall et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #17 Skrevet 2. juli 2012 HI her. Skal prøve rosenrot, en klassevenninne skrøt også veldig av den for en stund tilbake, men glemte det helt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå