Gå til innhold

Stelleveske jungelen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken stelleveske har du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den som hang fremst i butikken, fordi det ikke er det viktigste...

Skrevet

Jeg endte opp med Allerhand. Syntes de var skikkelig praktiske (og fine). Er delt opp i to rom, ett til bleieting og et annet og begge har masse lommer og rom.

Skrevet

Jeg har emmaljunga fordi den følgte med vognen når jeg kjøpe den i sverige :)

Skrevet

Nydelig svart skinnveske fra Storksak! Fordi jeg siklet sånn etter den, og samboer hadde veldig dårlig samvittighet for at han reiste bort (9 timers kjøretur unna) så tett opp mot termin :D

En fin veske som jeg også kommer til å bruke etterpå!

Skrevet

Nydelig mørk bruk skinnveske fra Lin&Leo :D Koster litt, men har det meste etter førstemann så er nesten det eneste jeg har kjøpt denne gang :)

Skrevet

Har et par fra Gaia&Ko og juju-be. Liker stellevesker, så handler på Finn. Da kan jeg unne meg fler enn en...hehe

Skrevet

Emmaljunga i hvitt leatherettestoff. Kjøpte den bare fordi den var pen, men den er sykt upraktisk i forhold til forrige, som var ojoj. Emmaljunga sin er jo så smal, og med ett rom. Som en konvolutt ;-) å lete etter bleier og tåteflasker og mat og leker og våtservietter oppi én stor, smal "konvolutt", uten å ta ut alt, er jammen ikke enkelt. ;-)

Skrevet

Byttet underveis til Gaia & Ko da jeg fikk flaskebarn og den jeg hadde fra Allerhand ble for liten. VELDIG fornøyd, og har brukt den i ettertid når vi skal ut på tur. :)

Skrevet

Emmaljunga exclusive! fordi den er kjempe fin, rommer mye, har mange kjekke rom og matcher vognen.

For meg er stelleveske viktig, den skal være praktisk, matche vogna og ikke minst se pen ut. Har hatt over ti stellevesker til mine tre barn og det blir nok fler:)

Skrevet

Jeg har By Stroom handlet på lilleprinsen. Skikkelig kul, ser ut som en veske, men med rom som en stellebag og vel så det. Sist gang ble det til at jeg brukte stellevesken som vesken i evigheter, og synes ikke det var spesielt praktisk eller stilig, denne gangen ville jeg ha en kuuul stelleveske :)

Skrevet

emmaljunga svart skinn.

fordi den er stor nok, praktisk, kul i skinn og jeg fikk tak i den brukt:) har ikke emmaljunga vogn!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

To fra Petunia Pickebottom- det er ikke det viktigste, men ikke langt unna heller :) en god stelleveske er gull verdt, så siden vi jobbe mer barn nr 2. Og må ha ny vogn, så blir det ny stelleveske også. Liker storksak, oioi og lin & leo - vesker av skinn som fint kan brukes etterpå også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...