Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hehe,ligger vel litt i kortene at jeg ikke bruker mye tid på shopping:) Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg får kjøpt gode bukser.. Bik book, only og disse butikkene har bare bukser som viser rompa bare man tenker på å ta noe opp fra gulvet. Jeg vet disse buksene er litt ute av "mote",men ønsker bukser med rette bein, eller med kanskje litt sleng på, som gode hverdagsbukser. Har også sett bukser som er litt vide nede med leggen med strikk i nederst, og synes disse også ser fine ut Har mange som sitter tett inntil foten nede.. Hvor finner man bukser jeg ønsker meg og har noen tips til hva butikken(e) heter hvor jeg kan kjøpe gode dongribukser generelt? Alle tips tas i mot med stor takk =)
BabyGant Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Hvis du går på carlings så hjelper de deg, har mange fine modeller i lee, diesel og levis. Lee scarlett er min favoritt ; )
Magia Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Ellers syns jeg de har gode olabukser på Lindex, med modeller for alle fasonger. Også slike som er rette i beina eller med litt sleng
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 De har noen jeans på h&m som heter &loyal. De sitter fint og høyt synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå