Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Trenger tips til gode bøker å lese for 4 1/2 åringen min, synes det går mye i de samme og er litt lei.
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Vi fikk bøker om hunden Morris i bursdagsgave i helga. Mor og barn liker de GODT! http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=134753&rom=MP
boblulf Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Veit jo ikkje kva du har lest men: trollet tambar mamma mø og kråka reven og griseungen Elles var det på den tida vi byrja med anne kath vestly trur eg, Ole Aleksander fillibombombom viss du er litt nostalgisk (frykteleg utdatert) Knerten er morsom sjøormen ruffen:-)
tante grusom master of law Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Sønnen min elsket Roald Dahl fra han var ca fire år. Tror vi har vært gjennom alle sammen nå og han er nå fem. Vi begynte med georgs magiske medicin, Charlie og sjokoladefabrikken og svk. Den eneste an syntes var litt kjedelig var Mathilda.
Mikkemafian Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Vi leser bukkene bruse på badeland, om go om og om igjen! Og så er det eventyr i lange baner, donald duck klubb-bøkene fra gamle dager:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Mange gode bøker her (mamma mø, gruffalo, katten findus har vært favoritter og vi har lest dem nesten fillete). Føler hun er litt ferdig med billdedbok alderen og vi trenger lengre historier som vi kan følge over flere kvelder. Vi har lest en del A.K.V (aurorabøkene, gurobøkene og knerten) i løpet av vinteren. Syntes selv det var veldig koselig med AKV og jenta likte spesielt Aurorabøkene godt, men føler vi har lest nok av det nå. På jakt etter noe litt av det samme, bare mer up to date liksom. Gode, koselige historier med temaer som barna kan kjenne seg igjen i og lære noe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå