Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg fikk gavekort på akrylnegler til bursdagen min. Har hatt de en uke nå og er kjempefornøyd. Men hva må man ta hensyn til? Kan man bruke krem og olje? Bør man holde seg unna vann? Det enestevjeg fikk beskjed om er å holde meg unna neglelakkfjerner med aceton, og ta på et lag med toppcoat etter en uke. Også skulle jeg komme tilbake å fylle på etter 3 uker fordi jeg har så korte negler. Takk for svar.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 ingen spesielle hensyn å ta egentlig, utenom dette med acetonen:) det er lurt å ta på klarlakk hvis du vlger å file dem litt selv også, så det blir "tett" igjen med tanke på vann:) ellers tåler de det meste! sitter med forskjellig styrke på forskjellige folk da foresten.. noen trenger fortere etterfyll enn andre, men 3uker er ganske standar, så de bør holde til da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå