Gå til innhold

Stell av akrylnegler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk gavekort på akrylnegler til bursdagen min. Har hatt de en uke nå og er kjempefornøyd. Men hva må man ta hensyn til? Kan man bruke krem og olje? Bør man holde seg unna vann?

Det enestevjeg fikk beskjed om er å holde meg unna neglelakkfjerner med aceton, og ta på et lag med toppcoat etter en uke.

Også skulle jeg komme tilbake å fylle på etter 3 uker fordi jeg har så korte negler.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen spesielle hensyn å ta egentlig, utenom dette med acetonen:)

det er lurt å ta på klarlakk hvis du vlger å file dem litt selv også, så det blir "tett" igjen med tanke på vann:) ellers tåler de det meste!

sitter med forskjellig styrke på forskjellige folk da foresten.. noen trenger fortere etterfyll enn andre, men 3uker er ganske standar, så de bør holde til da;)

Skrevet

Ok, takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...