Gå til innhold

Zazzy, vil du se på meg?


Kremtopp

Anbefalte innlegg

Du har sett på meg tidligere og hatt mye rett, faktisk ganske så treffende :) lurer på om du har mulighet til å ta en titt på meg nå?

Er gravid igjen og lurer på kjønn og hvordan fødsel blir, termin 260113.

Lurer også på om du ser noe jobb på meg snart?

 

Født 201288

 

Takk for titten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ble så forvirret av å se på deg for det dukker opp så mange! hehe..Tror definitivt du får flere barn, (eller har du allerede?) og at du får av begge kjønn, minst tre... veldig vanskelig å se om det er gutt eller jente først, men går for gutt. Vet du allerede? Ser ut som du kanskje får tvillinger eller to tette en gang også, og da av hvert kjønn.

 

Så nå at du skrev gravid igjen, så da har du vel allerede barn, er dette andre barnet tett etter tro? Får opp to gutter og en jente tilsammen jeg.

 

Fødselen ser ut til å bli en fin opplevelse :) men skal du på noen reise i den tiden? hmm.. ;) Mulig jeg bare ser at det blir "en reise" i seg selv å føde hvis du skjønner.. men det kan også være at du vil gå i fødsel mens du er et annet sted enn du forventet.. men får opp at alt bare går fint altså! :)

 

Når det gjelder jobb ser det ut til at du må smøre deg med tålmodighet, får opp at det blir en del venting og ikke noe konkret akkurat nå.

 

Ta det hele med en klype salt da jeg ikke har spådd på lenge, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten :) ja, jeg har barn, faktisk 3: 1 gutt og 2 jenter hvor siste jenta ble født i fjor. Blir med andre ord to tette her, ikke helt planlagt. Vet ikke kjønn da det er altfor tidlig å si, men jeg føler selv at det er jente nr3 i vente, blir spennende å se.

 

Har ikke planlagt noen reise i den tiden rundt fødsel, men hvem vet?:)

 

Håper jeg får jobb snart i hvert fall, har nettopp avsluttet nyeste utdannelsen min og er mer enn klar for jobb, men ser ut til at det ikke er så lett å få jobb for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi du har så mange ja, hadde lyst å si at jeg så fire barn, men var litt redd for å skremme deg :P hehe. Men tror fortsatt det blir en gutt jeg da, husk å si fra når du vet, ble spent selv nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...