Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Er det noen av dere som har funnet noe vaskemiddel som virkelig fungerer? Da tenker jeg på slike hvor det står :"spray på og la det virke noen minutter." Min erfaring er at jeg må likevel fram med Jif skrubb. Har noen av dere funnet vidundermiddelet så gi et hint, please!
Musemora Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Ta en gammel tom sprayflaske. Fyll den halvt med vann og resten m eddik. Fungerer bra på kalk på dusjkabinettet iallefall. Men du må tørke over med en klut.
It's all about me Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Ikke vaskemiddel, men vaskemåte. Har kjøpt damvasker og den er det bare å føre lett over både fliser, fuger og kabinett. Alt blir skinnende rent uten noen anstrengelser. Super flekkete stoffmøbler også. Ikke vidundermiddel, men vidundermaskin.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Plumbo spray. Spruter på og lar det virke et minutt etter to. Så børster jeg lett med oppvaskbørste. Skyll av. Hvem bruker skrubb??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå