Knerten's mamma <3 Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Lurer litt på å abonnere på Foreldre og barn, og vet at det finnes et mor og barn blad fra Kamille.. Er det andre bra, aktuelle? Hvorfor liker du "ditt"?
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Jeg sluttet med Mamma for å teste ut Kamille. Går tilbake til Mamma. Liker det bedre..... Mulig det også blir F&B når jeg ut i permisjon.
tre håpefulle Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Jeg abonerer på foreldre og barn, liker det godt! =) Passer best når en har barn under skolealder.. =)
bittelill Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Kamille mor og barn liker jeg IKKE, syns de kun har fokus på hva man kan kjøpe av klær, interiør og ting. Jeg abonnerer på foreldre og barn og er fornøyd med det bladet mamma er også greit, det kjøper jeg innimellom i tillegg.
White*Angel Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Abbonerer på foreldre og barn. Jeg har nettopp begynt å abbonere på det. Men liker det godt foreløbig! Mye tips og fine repotasjer.
Knerten's mamma <3 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2012 Takk for erfaringer da får jeg teste ut foreldre og barn en stund da, og se om det er verdt å abonnere på.
AO3 Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Jeg liker best Mamma, det er litt "løsere i snippen" enn Foreldre og barn. Man kan få mindreverdighetskomplekser som mamma av langt mindre enn å lese F&B...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå