Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Kan man bruke disse i norge da? Silver, Spencer, Scott, Collin?
☆☆☆ Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Personlig synes jeg ikke det, men er ikke i tvil om at det blir gjort..
Himmel og hav Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Vet om et par Scott, så det fungerer ihvertfall greit.
magpie Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Kjenner en mann opp i 50-årene som heter Silver, trodde det var et norsk navn, jeg ellers vet jeg også om et par stk som heter Colin, men i hvert fall en av dem er halvt amerikansk Jeg hadde nok ikke selv brukt noen av disse uten å ha tilknytning til USA eller England (eller hvor disse navnene no er vanlige).
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Grim Spencer heter en av de små her i bygda
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Hva med: Lilly Bently Abigail Bennett Avery Brody Willow Bella ???
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Avery må jo utales veldig amerikans for å høres pent ut da.. men mange andre fine navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå