Gå til innhold

hvor mye penger må vi ha med til legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 voksne og 2 barn på 7 og 8 år. Hytta er betalt, samt reisen og inngangsbilletter.

hvor mye må vi beregne i mat, småting til barna etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 voksne og 2 barn på 7 og 8 år. Hytta er betalt, samt reisen og inngangsbilletter.

hvor mye må vi beregne i mat, småting til barna etc?

glemte at vi skal være der i 5 dager..

Skrevet

Vi skal også dit. To voksne og to barn på 6 og 8 år. Mannen mener vi må regne med minst 1000 kr. dagen, det er da med mat.

Skrevet

Dere som til stadig het skriver "hvor mye penger skal vi ha meds til ...."

Hvorfor tar dere ikke med kortet deres og bruker det dere trenger?

Tar dere virkelig ut penger og har lommepenger?

Vi skal en uke til Danmark og Legoland og bruker det vi trenger.

Skrevet

Kommer vel litt an på om dere handler på dagligvarebutikker og smører niste eller kjøper alt inne i parken. Ville nok tenkt ca 1000,- pr dag.

Skrevet

Jeg forstår heller ikke denne regningen på kroner.. Greit å ha med seg mer enn nok.

Litt shopping i selve Legoland ble det på oss, og der er det ikke billig.. Lego selges slik smågodte selges, og til en høy pris. Regner med barna dine er i den perfekte alderen for akkurat slikt.

Hva med mat på tur/retur? Regn med mer enn dere tror.

Skrevet

TIL : #4

Ikke alle som har et kort som er utømmelig da. Er vel helt normalt å lure på hvor mye en bør regne med å bruke.

TIL : HI

Vi er en familie på 5, og når vi reiser regner vi alltid med at 2000 kr per dag går. Som regel går det gjennomsnittlig 1500-2000. Kan tenke meg at dere bør regne med 1000-1500 kr per dag. Spørs jo litt på om dere da ser for dere at dere spiser på utesteder, eller om dere lager de fleste måltidene selv.

Hilsen ei som kun har Mastercard som er utømmelig ;-D

Skrevet

Har selv aldri vært i lego land men de jeg kjenner som har vært der sier at det er DYRT. Så om dere skal spise frokost, lunsj, middag og kvelds ute i tillegg kommer jo småting som is, drikke, suvenirer osv. så kommer dere minst til og trenge 2000 kr dagen.

Så tenker at det kommer litt ann på hva dere har tenkt og une dere i ferien ;)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)

Vi har vært i legoland hvert år de siste 5 årene (pga en legofrelst sønn hehe;)), og vi bruker ca 1000 kr dagen på mat og drikke. Er ikke dyrt å spise der, vi pleier å spise kylling og spareribs tallerken herhttp://www.legoland.dk/da/Oplev-LEGOLAND/Mad-og-drikke/Outpost-Grill/*NAM* spareribbsa de har der er de beste jeg har smakt..og det er veldig billig :D Ellers så er det jo masse å få kjøpt, men barna pleier å ha med sparepengene sine, anbefaler dere å vente med kjøpene ihvertfall av lego til stengetider :) Teit å gå rundt med poser i parken. De store butikkene ligger ved inngangen/utgangen.

Vi er forresten 2 voksne og to barn :)

Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Har selv aldri vært i lego land men de jeg kjenner som har vært der sier at det er DYRT. Så om dere skal spise frokost, lunsj, middag og kvelds ute i tillegg kommer jo småting som is, drikke, suvenirer osv. så kommer dere minst til og trenge 2000 kr dagen. Så tenker at det kommer litt ann på hva dere har tenkt og une dere i ferien ;)

Da spiser de som hester ;) ellers så er de mange i familien!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ja og eneste jeg anbefaler dere å ta med er vann eller annen drikke, det er billigere på butikken for å si det sånn ;)

Skrevet

vel.. vi prøver å lage et budsjett. Vi har tilsammen 60.000 kr på konto, som skal holde til småregninger, denne turen og også i et par uker etter vi har kommet hjem. prøver derfor å lage et budsjett og å holde oss til det.

Vi tar med kort, og kommer vi over budsjettet, så gjør vi det. Jeg bare lurer på hvor mye sånn CA vi kan regne med å bruke..

Takk til dere som svarte:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...