Gå til innhold

HYYYSTERIIII! = BIM/DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig at det går an!

Dette må være stedet hvor alle hysteriske mennesker er samlet!

-Ringe ambulanse hvis vannet går å hodet ikke er festet.

-ikke vaksinere ungene sine for det er "ingen som har dødd av sykdommene de vaksinerer mot, men av vaksinene".

-Konspirasjonsteorier om staten og vaksiner ol.

-Ringe legevakt fordi baby er snørrete og har 38 i feber.

-Ikke bruke paracet for det er "dødsfarlig" på babyer.

Dette er bare litt, er det virkelig representativt for virkeligheten??

Er folk så hysteriske som her inne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, finnes nok av slike mennesker om jeg ikke også skal bli en sånn en.. akk og ve...

Skrevet

Tja noen er vell litt mere hysterisk enn andre :) jeg ser på meg selv som mindre hysterisk, noen her inn vill vell kalle med en dårlig mor for dattern min på 8mnd har vært snørrete i en uke nå og jeg har ikke ringt legen enda!

Skrevet

Hehe, nå er det vel ikke en eller 2 personer som sier dette, men det er like mange meninger og "frykter" som det finnes mennesker. Noe er redd for det ene og noe for det andre, og enhver svarer ut fra sine erfaringer og kunnskap (gode og mindre gode). Er enig i at det er mye hysteri rundt omkring, og for meg er det også mange rare svar her.

Kanskje er det også mange "hysteriske" som samles på slike forum, da de her lett kan få støtte for til dels merkelige synspunkt?

Skrevet
Det er helt utrolig at det går an! Dette må være stedet hvor alle hysteriske mennesker er samlet! -Ringe ambulanse hvis vannet går å hodet ikke er festet. -ikke vaksinere ungene sine for det er "ingen som har dødd av sykdommene de vaksinerer mot, men av vaksinene". -Konspirasjonsteorier om staten og vaksiner ol. -Ringe legevakt fordi baby er snørrete og har 38 i feber. -Ikke bruke paracet for det er "dødsfarlig" på babyer. Dette er bare litt, er det virkelig representativt for virkeligheten?? Er folk så hysteriske som her inne???

Nå er ikke jeg hysterisk på noen måte, men ville bare si at når jeg var gravid med andre fikk jeg beskjed om å ringe etter ambulanse om vannet gikk. Hun la ikke rett vei så hodet kunne ikke feste seg.

Hva som er vanlig vet jeg ikke, men jeg gikk til sjekk på sykehuset annen hver dag da og hadde en traumatisk fødsel som endte i katastrofe snitt bak meg, så kan jo ha med det å gjøre også.

Men før var det jo vanlig å gå beskjed om at hvis hodet ikke har festet seg og vannet går skal man ikke stå oppreist for man mente det ga større sjanse for at navlestrengen kom i klem.

Skrevet

Synes dette var et veldig hysterisk innlegg.

Skrevet

Hehe, nei jeg håper ikke det er representativt. :)

Gjest Visten
Skrevet

Du vet at det er veldig mange som svarer her? ...det er ikke en og samme mamma som skriver om alle disse tingene. Jeg er svært påpasselig med at vi _skal_ holde øye med barna på stranda eller i nærheten av sjøen, innsjøer, på kaia etc, men det betyr ikke at jeg ringer legevakta og krever innleggelse hver gang barna har feber. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...