Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 ja, har ikke alle den? :-p Jeg har den på barnerommene. Den er super til lekekasser, bøker, og alt mulig "skrammel" som barna har på rommene sine. Jeg har lekekasser fra kidsparadise i. De passer perfekt og er litt morsommere enn ikea sine lekekasser.
Mamma_til_2 Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 jeg har den ikke men den så handy ut, må få mannen til og dra på ikea en tur
It's all about me Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Den er helt grei, men den tar stor plass i forhold til hva du får lagret inni den. Med så bredt materiale og hyller som ikke kan reguleres blir det ofte dødplass og ting som blir for stort. Så når vi nå flytter forsvinner den fra rommet til guttungen og inn på kontoret vårt. Han får vanlige hyller istedenfor. Lillesøster har helt vanlig Billy, og skal en se på brukervennligheten er den hundre ganger bedre.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 er du fornøyd? Tror jeg må ha en Har en stor og 2 små elsker dem, og de er solide
anonymemammaen Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Hvilke farger har dere den i? Tenkte på sånn lys trefarge jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har en hvit som du kan få kjøpe billig dersom du vil;-) Men den må hentes her da...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Vi har en stor en i hvit, hadde den på ungdomsrommet til guttene. Da vi flyttet satt vi den i loftstua. Men som nevnt før her, så er den veldig stor, tar mye plass i forhold til hva du får inn i den. I å med at alt ble visende godt i loftstua, valgte vi å kjøpe på dører. Det tok enda mer plass, i og med at dørene er montert på en eske du igjen må sette inn i hver "kasse" i hyllen. Så nå ble det ikke plass for vanlige permer, de må i såfall stå skjevt. Hadde det ikke vært for at vi hadde den fra før ville jeg vurdert en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå