Gå til innhold

8 dager over termin og umoden... noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd å få beskjed om at livmorhalsen var umoden på overtidskontroll? Hvordan endte det for dere?

Skal på ny kontroll på torsdag, 11 dager over, og trodde det var siste frist for å bli satt i gang... det var det tydeligvis ikke. Ikke sikkert det blir igangsetting da heller... Trodde det var nye regler på dette nå :S åhhhh... har jo lyst til at fødselen skal starte på naturlig vis, men begynner å miste trua nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første var jeg på kontroll 4 dager på overtid, da var jeg helt umoden. Fikk modningsakkupnktur to dager på rad og tredje dagen var lille prinsen vår ute! Det hjalp hverken med stripping eller sex, så er overbevist om at nålene hjalp. Kan det være ett alternativ for deg?

Skrevet

Ble satt i gang 7 dager over, helt umoden.

Strippet og fikk stikkpille på formiddagen, og frøkna var ute natt til neste dag. :)

Brukte modningsakupunktur, men de hjalp ikke med annet enn at fødselen fikk fort når den endelig ble satt i gang.

Skrevet

Spørs om jeg skal ta noen telefoner i morgen og høre om noen kan gjøre modningsakupunktur på meg... Verdt å prøve! :)

Skrevet

Med min förste var jeg helt umoden da jeg var 15 dager på overtid. Jeg fikk en slags gelé som de la på livmortappen. To kurer måtte til for at det skulle komme i gang. Det ble en grusom födsel, med veer som gikk i hverandre (jeg fikk ingen pause i mellom når det var på det vaerste)... men prinsen kom ut og i dag er han 7 1/2 år. Dette var på et svenskt sykehus. Jeg tror ikke man får gå så lenge på overtid i Norge.

Skrevet

Status nå: 11 dager over i dag, slimproppen gikk i går, og våknet med rier kl 0415 i natt. Hatt rier hvert 5.-7. minutt siden. Ikke tatt seg opp enda, men venter i spenning! Ser i allefall ut til at det skjer noe, og jeg er sjeleglad for at jeg sannsynligvis slipper å bli satt i gang :)

Så: Man kan tydeligvis gå fra umoden til moden og fødselsstart på 3 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...