Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Vi tenker langsiktig når vi nå skal velge navn for første baby. Hva passer med søsken som kommer senere o.l. Selv har jeg hel norsk navn, mens far som er hel norsk har amerikans navn. Vi liker mange navn, men har bedre forhold til noen spesielle fram for andre igjen.. vil gjerne høre deres meninger. Hvem av disse navnene hadde dere valgt først av jente og gutte navn for evnt to barn? (Listen sier ingen ting om hvem vi liker best altså) Jente navn: Guttenavn: Sara Kevin Kajsa Liam Jessica Benjamin Selma Einar Milla Patrick Forresten, har du forslag på fine guttenavn på S?
Lettie Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Milla og Patrick Einar passa ikke helt inn, synes jeg. Benjamin er nydelig, men litt oppbrukt..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Takk:) Det er lov å velge fritt altså, trenger ikke være de som står sammen.. ble bare sånn. Hadde egentlig veldig stort åpenrom mellom jentenavnene og guttenavnene, men det ble ikke noe av da jeg publiserte. HI
Tante_Esel Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 sondre stian sander sivert syver storm bare noen s-navn jeg kom på i farta ellers har jeg sansen for Selma og kevin men dere må ikke tenke på søsken.. søskennavn passer sammen uansett, fordi de er søsken alt blir en vane og alt blir naturlig Tenkte kanskje collin også ville passet inn i deres smak?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Takk! Collin passer også veldig bra ja:D Synes fortsatt det er få navn på S som er mer i den gata: Liam, Kevin, Selma, Sara, Milla o.l. da. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Spencer Stefan Scott (funker det på norsk jenter?) Silver (funker det?) Stom Hva med Stella, nevnte du det? Synes Liam og Stella høres pent ut mot dere.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Selma, Einar og Kajsa var de eneste jeg likte på lista... De passer godt på søsken også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå