Gå til innhold

Uregelmessig tr, noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har før tiden med p-piller bestandig hatt 28dagers sykluser. Etter p-pillen fikk jeg også 28 dagers igjen. Helt fram til siste tr. Da kom tr på dag 32. Derfor er jeg velig usikkker på hvordan jeg skal regne denne mnd.

Leste i andre forum at de som har uregelmessig tr og blir gravide ikke kan gå ut i fra første tr dag i siste syklus, leger og ul. er forskjellig.

Noen som vet mer om dette, har oppleved dette og vil disuktere med meg?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig urefelmessig mens, og jeg kan ikke regne første tr dag i siste syklus, for det blir helt feil i forhold til uker. Da måtte jeg telt hvor lang syklus jeg har og regnet det ut, men vet du tid EL er? Klarer du å finne det ut selv?

Det blir og feil i forhold til evt termindato, og tid jeg skulle hatt el og da blir jo ul og feil pga str på fosteret. Feks jeg hadde siste mens i slutten av november, el skulle vært rundt julaften med den vanlige syklus utregningen på 28dager, jeg hadde ikke el før første uka i januar, og på ul i uke 8, så var fosteret 6 uker gammelt og ikke 10. Pleier å plusse på de 2 ukene som er mors uker når man teller uker, sånn at det ikek blir feil..

Jeg merker at eggløsning er i sving ved at jeg slimer, og da kan jeg regne ut ca. tid mensen kommer, eller ikke kommer. Fant ut at det var det enkleste her.. Så bruker el dagen som et utgangspunkt, og det har stemt i begge svangerskapene.. +- et par dager, men det har ikke noe å si..

Skrevet

Kan man ikke regne 32-14 for å finne el da?

Skrevet
Hva er tr?
tante rød :)

Jøss - trodde dette var et nettsted for voksne folk :P

Å kalle mensen for tante rød er vel ganske blÅst???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...