Gå til innhold

Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest sandyBay1
Skrevet

Etter å ha kranglet med seg selv i speilet hver dag de siste mnd og blir kvalm av hva jeg ser, så har jeg nå endelig bestemt meg for Eurodietten!!!

Denne kal jeg begynne med etter ferien i aug, og håper jeg klarer å gå ned nok å jeg får mageplastikk ( 4 K.S vettu :( ) siden jeg har en mage ala hengebuksvin ;)

Har en bekjent som har gått ned nesten 20 kg, men vil gjerne ha flere erfaringer og kloke råd fra dere som har gjennomført denne :)

All tips mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå spør jeg av nyskjerrighet hva er Eurodietten? :P

Skrevet

Den er jo ganske lik LCHF, bortsett fra at det er ikke mye fett. Prøvde lignende diett, der det var nesten bare kjøtt og grønnsaker, veldig lite karbo. Synes jeg ble så sulten av den, jeg ikke fungerte noe bra på trening så jeg droppet den. LCHF syns jeg var mye bedre. Fikk noe voldsomt med energi og følte meg ikke slapp og i dårlig form sånn som på Eurodietten som jeg nå har sett at den heter :P

En på treningssenteret hadde prøvd noe alla dette og han mistet nesten alt av muskelmasse. Han var et skikkelig braut av bare muskler, etter en stund ble han nesten fri for muskler. Så skikkelig fælt ut. Han begynnte på LCHF og fikk raskt opp muskelmassen uten og legge på seg. Han ser skikkelig bra ut nå :)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Såpass ja....

Ække noen muskler i denna kroppen se :P Bare spekk & fett.

Skrevet

Jo mere muskelmasse jo fortere forsvinner fette ;)

Skrevet

Jeg gikk ned 27 kg. Ikke ved å følge noen kur eller diett, men rett og slett ved å spise mindre og bevege meg mer. Ikke noe hokuspokus. Det tok tid (1 år), men det er det sunneste. Legg om livsstilen i stedet for å følge all slags kurer og dietter! For du ender opp med å få alle kiloene tilbake igjen hvis du ikke følger diettene og kurene livet ut...

Gjest sandyBay1
Skrevet

OG de kg vil jeg jammen ikke ha tilbake.

Begynte i går med å ta med barnevognen og gå en 7 km lang tur i bakker & berg :)

Kjenner det i rompa i dag ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...