Gå til innhold

Hvor mange forhold har du hatt, og hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 24 snart og er i mitt 3.. Har et langvarig og et kortvarig bak meg. Forhåpentligvis blir dette langvarig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36, vært i samme forholdet i 12 år. Før det hadde jeg tre langvarige (2-3 år), og et kortvarig.

Skrevet

Hadde et fra jeg var 15-19. Et fra 19-27(Gift og fikk barn) Så et nytt fra 27- 32, Og det jeg er i nå fra 33- d.d. Resultert i snart 3 barn til. Regner med at det blir det siste forhold. Er nå 40.

Skrevet

21 år. Har hatt kjærester siden jeg var 16. Er på nr 4 nå, det blir ikke flere forhold. Elsker min mann og har vært sammen nå siden jeg var 18 :)

Skrevet

1, vært sammen i 7 år. er 24 år gammel.

Skrevet

1 forhold. Det er min samboer nå, og vi har vært sammen i 4 år og har 1 barn sammen. Jeg er 26.

Skrevet

29 år. Ett langvarig forhold som varte i 14 år. Holder nå på å skille meg.

Skrevet

Blir 20 år gammel i år. Vært sammen i to år. Har et barn sammen. Forlovet.

Skrevet

22 år.

Er i mitt 3. forhold.

Det første varte i litt over 1 mnd, da var jeg 17 :P

Det andre varte i litt over 1 år, da var jeg 18.

Min nåværende samboer har jeg vært sammen med i 3 år :)

Skrevet (endret)

1. Er 28.

Vart i 8 år.

Endret av Lettie
Skrevet

Er i mitt 6. forhold nå. 3 av dem var veldig kort, sånne ungdomsforrelsker/sommerflørter som varte 2-4 uker. En var jeg sammen med i 4 mnd, en i litt over ett år og han jeg nå er gift med har jeg snart vært sammen med i 10 år. Har to barn og en til på vei :)

Skrevet

1 forhold og jeg er 25 år:)

Skrevet

4 forhold. 3 korte. Ett på 1mnd også fram og tilbake, 1 uke, 4 mnd og den jeg er i nå er det 5 år og noe. Er 23, blir 24. Ble sammen med mannen rett etter jeg ble 18 års vi er da forlovet og har en gutt på 3 år :)

Skrevet

Er i mitt 2. forhold nå. Første varte i 7 år, og det jeg er i nå har vart i over 9 år. Er 36 år.

Skrevet

Er straks 30 og har 6 forhold bak meg, om jeg teller helt fra det første da jeg var 11. Bare to av dem jeg har hatt før nåværende var seriøse forhold. 1 av dem varte 1.5 år, det neste i 6. Mannen i mitt liv har jeg hatt siden 2008, og forhåpentligvis har vi hverandre for all fremtid. :)

Skrevet

Jeg er 21 år og er i mitt første forhold. Vart i litt over 5 år nå, vi har to barn sammen og har nettopp kjøpt oss vår første leilighet :)

Skrevet

Er i mitt tredje forhold, de to andre var av det kortvarige slaget, det ene var bare tull, mens det andre trodde.jeg.virkelig på. Dessverre gjorde ikke han det. Vel, da var ikke noe for meg likevel ;)

Nå har jeg og gubben vært.sammens i elleve år, og vi har planer om å.fortsette resten av livet :)

Skrevet

Har hatt 2 forhold. Det første forholdet mitt var kortvarig, er nå 21 og har vært sammen med mannen min siden den dagen jeg ble 16. :-)

Skrevet

Har ikke vært singel siden jeg var 12. Og det er ikke tull engang. Da var jeg sammen med en fyr i 1 1/5 år. Så ble jeg sammen med en annen jeg var med i 3 år, så traff jeg pappaen til datteren min og var sammen med han i 5 år. Så traff jeg mannen min som jeg har vært sammen med i 6 år :)

Skrevet

Er 22år. Er i mitt 3.forhold (langvarig, ca 6år) har to kortvarige bak meg..

Skrevet

Har hatt to forhold.

1. 9 måneder, 18-19 år.

2. Det jeg er i nå. Forlovet, snart 1,5 år - datter på 5 måneder (her ligger vi i svingene ja).

Blir 21 til høsten :)

Skrevet

1 veldig kortvarig på ca 1 uke (var 16 år) ;-)

og det jeg er i nå, snart 8 år :)

Jeg er 25 år.

Skrevet

Jeg blir 34. Har hatt et forhold på 1 mnd, et i 3 mnd, et seriøst på 1,5 år, et på/ av forhold som varte i 6 mnd, og et av/ på "forhold" som varte i 3 år, og mange flørter med eller uten sex.

I motsetning til flere jeg kjenner, så har jeg alltid vært opptatt av at jeg selv skal være ordentlig forelsket når jeg går inn i et forhold.

Gjest yrild
Skrevet

7. Er 37 og forholdene har vart mellom ett og mitt nåværende som er 6 1/2 år (håper dette varer evig da :-))

Mitt første forhold hadde jeg fra 15-18. Har ikke vært mye singel...

Skrevet

Møtte sambo når jeg var 31 og han 28, og for meg var det fyste ordentlige forholdet. Det er 3 år sida og i oktober venter vi fystemann :)).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...