Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg er kjempeglad i mannen min, men allikevel både flørter og kliner jeg med andre menn bak ryggen hans. Ikke har jeg dårlig samvittighet for det heller. Jeg har ikke gått så langt som å ha sex, det ser jeg på som mye verre. Begynner å lure på om det er noe galt med meg? Det finnes ikke dårlig samvittighet i det hele tatt, selv om jeg vet mannen hadde blitt både såra og sint om han hadde funnet det ut.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Jeg synes det høres veldig merkelig ut. En ting er å småflørte litt, men å kline med noen bak din manns rygg, det synes i alle fall jeg er å gå over grensa. Hvordan hadde du likt det, om du fant ut at mannen din dreiv på på samme viset?
Eeniemeenie Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Skal ikke være rett person å dømme deg, fordi jeg gjorde det samme mot eksen min. Tilslutt hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg måtte slå opp med han, var livredd for å såre han og ikke minst at han skulle finne det ut. Og dårlig gjort var det også!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Nei, det er ikke noe galt med deg. De fleste har det slik. Hvorfor lurer du på om det er galt? Kan du forklare det?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har vært som deg. Og vil vel kanskje ikke si at det er noe direkte galt med DEG, men det er helt klart noe galt med oppførselen. For meg var det den spenningen med nye menn, klining og flørting som var selve drivkraften når jeg gikk på byen. En bytur uten klinings eller en flørt var bortkasta, kunne like gjerne sitti hjemme da, tenkte jeg. I mitt tilfelle var det nok min litt manglende selvtillit som fikk seg en en skikkelig oppsving når jeg fikk oppmerksomhet, og jeg ble avhengig av den oppmerksomheten til slutt. Måtte bare sette meg ned til slutt og tenke på hva konsekvensen ville vært om han hadde visst. Det er en konsekvens jeg ikke ville ha noe av, og jeg vet jeg hadde blitt knust om han hadde holdt på på samme måten.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Nei, det er ikke noe galt med deg. De fleste har det slik. Hvorfor lurer du på om det er galt? Kan du forklare det? "De fleste" kliner da virkelig ikke med andre mannfolk bak mannens/samboerens rygg!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Nei, det er ikke noe galt med deg. De fleste har det slik. Hvorfor lurer du på om det er galt? Kan du forklare det? Vet ikke hvilke venner du har, men i min omgangskrets er det IKKE vanlig å gå rundt å kline med andre når man har kjæreste/samboer.
Gjest sug lut Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Neida. Men ikke regn med stor forståelse her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå