Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg fødte for noen dager siden, syde to pyntesting, jordmora sjekka i går, så ut som det ene hadde blir borte men hu synes alt så fint ut så var ikke bekymra. Jeg har strevd med og gå skikkelig på do etter fødselen, nå synes jeg det så ut som jeg hadde revna mlm skjedeåpningen og rompa, men kan vel ikke revne mer pga og trykke på do enn og føde. Synes det er flaut og ringe føden:(
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Nei, det kan du ikke. Men man går på do med virkelig omhu de første gangene....grøss og gru..... Er jo mye som har skjedd der nede, og alt er sårt. Men du kan ikke revne.
TPK Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Drikk MYE vann og spis svisker for å holde avføringen myk de første ukene.
-spent- Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Det er veldig sårt og hovent en stund, men dette vil bli bedre etter hvert. Jeg fikk beskjed om å ta lactulose eller hva det nå heter, men nå revna jeg ganske mye. Evt. drikk MYE vann og svisker, kiwi,o.l. så du ikke får hard avføring. La det gå litt tid så skal du se det blir bedre. Du skal vel på en sjekk etter seks uker. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå