klg,2 boys now:) Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Barna,barnelatter Mannen i godt humør Hunden Penger Sol,varme En god film
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Et smil fra en fremmed på gaten. En kopp te i regnvær. En god bok. En bra opplevelse med venner. En god film....+ mye mer, men blir for mye å ramse opp her. Skal ikke mye til for å glede meg
☆☆☆ Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Tjukka son ligger ved puppen og lager koselyder Fravær av nedbør Rabarbrapai Flytteplaner
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Glade barn Ha mannen hjemme på kvelds- og nattestid (han reiser litt i jobben) En dag med lite smerter Være med venner God musikk Ferie Shopping Kjøre bil En morgen alene der jeg kan sove lenge og bare late meg og gjøre som jeg vil Sole meg uten å fryse
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Sol og fint vær eller rett og slett oppholdsvær Malinga til pusekattene Tiden sammen med tantebarna Barnelatter At jeg er i form Ikke har vondt noen steder Sosialt samvær gjerne med grilling med gode venner Et lite smil fra en fremmed En god klem
Mamma med 2 små Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Barna våre. Barnelatter. Min kjære mann. Fint vær. Å alltid ha det strøkent å pent i huset. Å leke og herje med alle 11 hundene våre. Tur med motorsykkelen. Tur med amerikaneren i fint vær. Fine dager med familien og gode venner, med samme familieverdier som oss. At vi har muligheten til å gå hjemme med de herlige barna våre.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Barna mine (faktisk uansett humør og tilstand) Mannen min Familie/venner Sol En god kopp kaffe Nye opplevelser Flytteplaner Sommerfugler Fuglelvitter Ett smil fra en fremmed God mat En god samtale Å kunne hjelpe andre/være der for andre Forestående bryllup Ferieplaner
C.L.H85 Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 -En god bok eller flere -En bra film. -å være med datteren min. -når gubben gir meg et kompliment. -God mat som nytes med familien. -Barnelatter. -Reise - Kaffe.... og snus, aller mest kaffe!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Sol og sommer, shopping, glade barn, penger, gå til frisøren, når huset er rent og ryddig, ferier, være med venner, fest avogtil;), være med familie,
3 er nok! Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 alenetid! smil/gode gjerninger/koselig småprat med fremmede barnesmil og latter melkebart sjokoladen til freia
*Yuna* Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 Barna Sol God mat Ferie Overraskende komplimenter
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Komplimenter At jeg og mannen har det bra ilag Å ha det hyggelig med venner Nye ting, klær.. Jul Skavlan pÅ tv PENGER Å føle meg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå