Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Dette er andremann, har nå gått igjennom to veldig tøffe svangerskap med ekstremt mye plager. Som ekstrem kvalme (med hele pakken: vektnedgang, innleggelser og intravenøs) i 30 uker begge gangene, kraftig bekkenløsning og småplager utenom. Er på termindagen idag, sist gikk jeg 7dager over. Nå har jeg gått med maserier i TRE uker, nedpress, stikkinger i mormunnen og sterke kynnere. Er utslitt. Sover gjenomsnitt 3-4t om natten, spiser frokost i 6tiden og sover fra 9-13. Faller nesten om pga dårlig nattesøvn. Disse maseriene er så slitsomme. Har mistet helt møtet på at jeg noen gang får rier. Liker ikke å ringe føden for å klage... Egentlig har jeg gledet meg til fødsel. Sist kom lillemor på 7t, uten smertestillende og uten en eneste rift. Ammingen var null problem, vi fikk reise hjem første dag. Men nå ser jeg langt etter fødsel å klarer ikke glede meg lenger. Hva ville du gjort?
Mamma_til_2 Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 jeg ville ringt jm og fått henne til og ringe føden eller ringt direkte opp på føden og fått kommet inn til samtale og forklart alt og håpet på og bli satt igang!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Be om å få bli satt i gang. Det kan da ikke være noe problem siden du er fullgått allerede.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Ville for alt i verden ikke blitt satt i gang, hvis du ønsker deg en fin fødsel...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar! Nei vil absolutt ikke settes igang, venter heller på naturlig fødsel. Har time til overtid om en uke, da vil jeg hvertfall strippes. Men håper for alt i verden å ikke gå så lenge. Har har lillemor veldig dårlig plass, magen er ikke stor, men stor nok. Ryggen har vært et sant helvette siste to ukene, mistet pusten når jeg legger meg ned fordi den er så vond. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så lei. Alltid sagt at det er så koselig å være gravid!! HI
Mamma til to guttegull Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Jeg ble satt igang for 3,5 uke siden og hadde en veldig flott fødsel. Vet at man kan få tøffere fødsler også, men min er en solskinnshistorie. Ønsker deg lykke til
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Håper det blir fødsel på deg snart, så slipper du. Jeg har hall sympati for deg, plages skikkelig for tiden selv. Nei, vi må bare holde ut, premien er jo så fantastisk. Krysse alt av fingre for deg, lykke til så masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå