Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 sitter her, tett i brystet og rundt halsen, småsvimmel, og vanskelig for å puste.. kvalmen kommer i bølger.. Har stresset i hele dag med pakking for ferien osv. Sovnet til lydbok litt for sent, og bråvåknet rett etter innsovning tror jeg. Uff, er så redd for hjerteinnfarkt. Men, er o bare 24 og dame, så mest sannsynlig panikkangst. grunnen til at jeg skriver her og ikke ringer legevakt er: har telefonangst.. skjebnens ironi..
Lettie Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Uff, høres ikke bra ut Jeg har angst selv, og ja, selvsagt telefonangst!! Jeg er sjeleglad legen min har sånt opplegg at man kan sende sms, ellers hadde jeg nok aldri bestilt time. Håper du får sove etterhvert og at du får pratet med legen din snart!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 takk for svar. Sovnet faktisk på sofaen, men reiste meg for å gå på soverommet for å sove videre. Ikke bedre.. skulle tro en rask lur roer ned kroppen. Så etter å ha ligget i senga, kvalm og dårlig, tung på brystet i 5 min, så var det bare å stå opp igjen. Når i himmelens navn går det over?
Mamma_til_2 Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Høres heller ut som stress. Signerer den, men prøv og kom i kontakt med legen din håper det går bra!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 høres mest ut som stress. Snakker av erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå