Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hei. Jeg er statsadvokat i Sunnmøre, og søker kone. Hvor finner jeg det? Mvh Statsadvokat i Sunnmøre
Ludviksmamma Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Har du forsøkt på det lokale biblioteket ??
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Takk, for tipset. Skal høre, om de vet noe. Mvh Statsadvokat i Sunnmøre
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Jeg er i Sunnmøre. Mvh Statsadvokat i Sunnmøre
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Hva er greia med dette innlegget da? Og det heter PÅ Sunnmøre...
BikkjeBisk Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Dra til Thailand, det er det mange som venter på å få bli kone.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Hadde du vært sunnmøring så hadde du skrevet På Sunnmøre;) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 Prøv tupperware party. Masse vinfulle, gifteklare damer Sikkert mange av de "i" sunnmøre
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 Tråden er sikkert inspirert av Svein Holden-tråden, som alle synes er så kjekk fordi han er statsadvokat (selv om han ikke har utseendet med seg).
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Statsadvokatembetet for Møre og Romsdal ligger i Romsdal, nærmere bestemt Fylkeshuset i Molde. Altså ikke på Sunnmøre. Men jo da, småartig tråd.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 Er du kjekk, snill og flink til å lage mat? I Oslo XD Konge innlegg.Ser at Holden tråden smitter.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 Tråden er sikkert inspirert av Svein Holden-tråden, som alle synes er så kjekk fordi han er statsadvokat (selv om han ikke har utseendet med seg). Er du blind? Fortell meg en ting som ikke er tiltrekkende med Svein Holden.
eeeden Skrevet 2. juli 2012 #15 Skrevet 2. juli 2012 Haha, dette innlegget er fantastisk. Tror det er en mann som har det veldig morsomt nå.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #16 Skrevet 2. juli 2012 Jeg lurte netopp på det motsatte.. Hvor møter mann noen?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #17 Skrevet 2. juli 2012 Tråden er sikkert inspirert av Svein Holden-tråden, som alle synes er så kjekk fordi han er statsadvokat (selv om han ikke har utseendet med seg). Er du blind? Fortell meg en ting som ikke er tiltrekkende med Svein Holden. Fortell meg en ting som ER tiltrekkende med ham da. Han er jo en skalla 50-åring FFS!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #18 Skrevet 2. juli 2012 Åh, velg meg! Jeg er 25 År, plastelinablond og mange gutter sier jeg har fine pupper. Har en sønn pÅ 7 som heter Alfred, en sønn pÅ 3 som heter Palisander og ei jente pÅ 1 som heter Christinn. Bor pÅ Jessheim og jobber litt som modell og bartender. Synes du er dødskjekk ))
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #19 Skrevet 2. juli 2012 Åh, velg meg! Jeg er 25 År, plastelinablond og mange gutter sier jeg har fine pupper. Har en sønn pÅ 7 som heter Alfred, en sønn pÅ 3 som heter Palisander og ei jente pÅ 1 som heter Christinn. Bor pÅ Jessheim og jobber litt som modell og bartender. Synes du er dødskjekk )) Vet om ett par ting som er fint med statsadvokat Holden............................................................................................................. Klærene, resten er helt ubrukelig. Plastelina? Heter ike det vettu, det hetter palestinablond, og det er jei. Jei har t.o.m egen sametruse, en rÅÅÅÅsa hvaskeduk med matchende honkle til. Hvem kan motstÅ mei, alle guttene i schizofreni kluben synest jeg har sexy puper. Er du intrisert sÅ ring 666
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #20 Skrevet 3. juli 2012 Tråden er sikkert inspirert av Svein Holden-tråden, som alle synes er så kjekk fordi han er statsadvokat (selv om han ikke har utseendet med seg). Er du blind? Fortell meg en ting som ikke er tiltrekkende med Svein Holden. Fortell meg en ting som ER tiltrekkende med ham da. Han er jo en skalla 50-åring FFS! Han har pene øyne og søt/sexy stemme. Han er en slags blanding av myk og barsk. Og han er høy og bredskuldret <--om jeg husker riktig). Og han har god stil også.Han er litt kjekk nerd.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #21 Skrevet 3. juli 2012 Sametruse i alle år. Ingen luft, god duft, og fint brukbar for en gniten statsadvokat I sunnmøre
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #23 Skrevet 3. juli 2012 Jeg har funnet min utkårede, tror jeg går for sametrusen i schizofreniklubben. Takk for gode tilbud Mvh Statsadvokat i Sunnmøre
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #24 Skrevet 3. juli 2012 Haha kult! Sametruser i uansett klubb er alltid vinn:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #25 Skrevet 3. juli 2012 Jeg får nesten lyst til å bytte nick til Statsadvokat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå