:o) :o) :o) Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Det er vel et kjent fenomen at vi jenter elsker sjokolade!? Men hva er favorittsjokoladen din? Det variere litt for min del, men jeg kommer alltid tilbake til Stratos, tatt rett fra kjøleskapet! Nammmmm...
eeeden Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 (endret) kindermaxi eller stratos her også.. men liker selvfølgelig melkesjokolade og lion også.. fy søren dette var trist å tenke på klokken halv 1 og null tilgang på sjokolade. Endret 1. juli 2012 av eeeden
kaktusen Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Stratos Center, New Energi, Kvikk Lunch, Crispo
tre håpefulle Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Jeg er faktisk veldig glad i 70% sjokoladen med appelsinsmak!! NAM!
Solskinnsbolla Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Japp, uten tvil! (Åh, tror jeg mÅ ha meg en etter lunsj i dag...)
:o) :o) :o) Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2012 Mmm... Mange gode favoriter her! Torill81, så heldig du er som har en såpass "sunn" sjokolade som favoritt! Altså, vet at sjokolade ikke er sunt, men når en først skal spise sjokolade er jo 70% av den sunneste Jeg er ikke så begeistret for så mørk dessverre.
tre håpefulle Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 [quote name=) ) )' timestamp='1341224036' post='144362398] Mmm... Mange gode favoriter her! Torill81, så heldig du er som har en såpass "sunn" sjokolade som favoritt! Altså, vet at sjokolade ikke er sunt, men når en først skal spise sjokolade er jo 70% av den sunneste Jeg er ikke så begeistret for så mørk dessverre. Og da blir det til at jeg spiser myyyye av den også, fordi jeg tenker den er "sunn".. ;p Det finnes mange flere sjokolader som er på høyde med den, og som jeg nok kunne valgt om jeg visste de var like "sunne".. Men er har litt bedre samvittighet av å spise den 70%-en.. Men så selger de den så få plasser med appelsinsmak. De har den på coop obs, men det er kun der jeg har funnet den.. =/
.Lillemy. Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Troika, lion, melkebart, walters mandler... NAM ;-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 Dårlig gjort med sånn tråd:-) For nå fikk jeg ikke lyst på sjokolade.... Digger smågodthylla jeg, hvor jeg plukker med rekruttkarameller, de sekskanta små med myk karamell inni, de store fudgekaramellene, rosa hjerter og rosa fisker.... Og hobbybit og mere med karameller:-) Tror jeg må på Kiwi....
frøkenblipp Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 peanøttkubbe eller mandelstang, nam nam... =)
*Min lille* Skrevet 2. juli 2012 #15 Skrevet 2. juli 2012 Skjokolade med 70 % kakao er faktisk ganske sunt. Kakao er nemlig blodsukker stabiliserende og kan dempe toppene når man er fysen. Mn favoritt er Freia Premium 86 % (spiser den hver dag på lavkarbo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå