Gå til innhold

Uff, er blitt litt for glad i dib/bim ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha ryddet kjøkken, støvsugd huset og gjort klart ting til imorgen, men her blir jeg da sittende! Er alltid noe å lese, lære osv :) Er her inne oftere enn på facebook! Fler? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Rekker opp hånden*

 

:(

Skrevet

Hihi, meg også. Mannen står på kjøkken og tar oppvasken, mens jeg sitter her liksom. Hoho

Skrevet

jepp, der har du meg også! Og så blir jeg litt irritert på dere når dere ikke følger opp og skriver nye innlegg!

Skrevet

Må si meg enig med den perfekte moren,med den perfekte kroppen ;-)

Skrevet

Huff ja facebook og dib er de sidene som åpnes først, sjekkes først, og mellom og sist :P Og som alltid har egne faner på dataen. Alt annet kommer siden og får egne faner langt bak i rekken :)

 

Har faktisk kommet så langt at jeg ikke gidder å være flau haha :D

Sjukemeldt på fulltid og trenger masse hvile så det er så godt å ha noe tidtrøyte eller hva jeg skal kalle det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...