Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Skulle ha ryddet kjøkken, støvsugd huset og gjort klart ting til imorgen, men her blir jeg da sittende! Er alltid noe å lese, lære osv Er her inne oftere enn på facebook! Fler?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Hihi, meg også. Mannen står på kjøkken og tar oppvasken, mens jeg sitter her liksom. Hoho
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 jepp, der har du meg også! Og så blir jeg litt irritert på dere når dere ikke følger opp og skriver nye innlegg!
mamma_bergen Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Må si meg enig med den perfekte moren,med den perfekte kroppen ;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Huff ja facebook og dib er de sidene som åpnes først, sjekkes først, og mellom og sist Og som alltid har egne faner på dataen. Alt annet kommer siden og får egne faner langt bak i rekken Har faktisk kommet så langt at jeg ikke gidder å være flau haha Sjukemeldt på fulltid og trenger masse hvile så det er så godt å ha noe tidtrøyte eller hva jeg skal kalle det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå