Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor/hvorfor ikke? Er det de samme tingene dag etter dag, eller kun når de er i forskjellig lek osv? Her er jeg sløv med kameraet, men er flink når det skjer noe spesielt (sjarmerende bilder etter de har spist selv, om dem har griset mat utover hele kjøkkenet osv..).
Gjest Miryks Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Ja, nesten hver dag knipses det. Fordi jeg vil utvikle fotograf-skillsene mine (o: Tar uansett, men det knipses så klart heftigere om det er noe uvanlig som skjer.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Tar masse bilder. Ikke hver dag, men nesten
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Ja Jeg er veldig flink til å ta bilder både når ting skjer og når ting ikke skjer. Tar bilder av det vi opplever og legger det på sånn digital fotoramme som barna bruker masse tid på å se på og snakke om Kjempekos, ser ofte på den selv
PeppaPig Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Tar masse bilder uansett hva som skjer/ikke skjer Tar kanskje ikke bilder hver dag, men nesten Har ikke så mange bilder fra min egen barndom og det er noe jeg savner, så her knipses det hele tiden slik at jenta mi ikke skal få det samme savnet av bilder som jeg har.
kaklemor Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Ja, tar bilder med både mobil og speilreflekskamera. Jeg savner barnebilder av meg når jeg var liten, så her er det knips hele tiden Har vel 2000 +/- bilder av sønnen
Lille- MO Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Tar mye her og:) både når det skjer noe nytt og spennende, og f.eks når han ligger på sofaen og ser på tv har ikke et eneste babybilde av meg eller pappaen, så er glad jeg har mange av lillegutt
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Var kjempe flink da han var baby og til han var rundt 5 år. Da tok jeg masse bilder. Har en minnepinne som nesten er fult av bilder av han. Det er mitt første barn, så det var spesiell. Måtte jo ta vare på hver eneste minne. Første skritt, første tann etc. Men nå har det mer eller mindre dabbet av. Tar bilder i ny og ne, men ikke så mye som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå