Gå til innhold

Spiser som en gris! Hjelp meg.. (gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er bare åtte uker på vei og mye småkvalm. Spiser ofte for å holde kvalmen i sjakk.

Igår spiste jeg to skiver med brød til frokost + to glass appelsinjus

Drakk en energidrikk til "lunsj"

Var på hyttetur igår og da spiste jeg ca 3-4 små grillskiver, løkringer, cheddar sticks og jalapeno-poppers ( Fra big-one)

Drakk brus og spiste litt sjokolade også.

2 skiver til kvelds

Idag ble det 3 (!!) skiver til frokost, + 2 glass tropisk jus.

En rimelig stor porsjon med middag med gryterett og litt potetmos

Og nå er det et polarbrød med salami og ost..

Er ikke stor i utg.punktet med vet jeg kommer til å ese ut med det her kostholdet. Skal skjerpe meg også, pleier ikke spise såå mye.. (Veier ca 55 kg)

Er det altfor mye mat? Hvordan jekke ned matinntaket og samt kvalmen? Er sulten og kvalm om en annen..rart. I mitt første sv.skap greide jeg ingen mat i starten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er DET å spise som en gris????

Skrevet

eeeh ja, føler jeg spiser hele tiden.. sikkeert flere ting jeg har glemt å ramse opp. Som sagt er matinntaket mitt egentlig ganske lavt til vanlig, så jeg synes det er mye da:p

Skrevet

Du må jo spise oftere, som gravid reagerer du enda sterkere på svingninger i blodsukkeret enn ellers og det er viktig å spise ofte.

Spis hver tredje time så holder du ulvehungeren i sjakk.

Skrevet

Ooooooooooh! skal si du overspiser altså :P

Dumming! får meg bare til å innse at det faktisk er meg som spiser som en gris :D haha

Skrevet

Hele TRE skiver til frokost? Gåttabanen...

Skrevet

3 brødskiver er da ikke fint lite det?!! Jeg gikk dessverre opp til 80 kilo under mitt første svangerskap, vil ikke at det skal skje igjen ;) for å si det sånn. HI

Skrevet

Også salami da i tillegg!

Skrevet
3 brødskiver er da ikke fint lite det?!! Jeg gikk dessverre opp til 80 kilo under mitt første svangerskap, vil ikke at det skal skje igjen ;) for å si det sånn. HI

Du kan kanskje formulere deg annerledes. Sikkert ikke morsomt for dem som spiser mer/veier mer/osv.

Jeg spiser en veldig stor frokost, så for meg er ikke tre brødskiver mye i det hele tatt.

Skrevet

Om det er kjøpbrød kan jeg godt spise både 3 og 4 skiver, for det er jo bare luft! Når jeg baker selv spiser jeg 1-2 skiver og er stappa. Jeg vil ikke si du spiser som en gris! Jeg veier 56 kg, men jeg spiser nok mer til vanlig enn det du har gjort de siste dagene ;) Slapp av, nyt de 9 mnd du går gravid- godt å skylde på at man spiser for 2 stk :D

Skrevet

TRE skiver!! Er du gaaaaal?!?!? DU spøy dem vel opp igjen, heheh ;)

Neidaaa! Synes ikke du spiser som en gris i det hele tatt!

Skrevet

Jaja, for MEG er det mye :) Veide 65 før mitt forrige sv.skap, altså ti kilo mer enn nå. Og gikk da opp til 80 kilo, hvilket er mye for min lave høyde. (160 cm) Spiser aldri en stor frokost, så etter tre skiver har jeg dårlig samvittighet gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...