Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Ble dere innlagt dagen før, eller samme dag som det planlagte keisersnittet? Tidspunkt er satt til kl 07.00 på morgenen!
*Yuna* Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Ble lagt inn dagen før. Kunne velge og sove hjemme, men da måtte jeg opp så tidlig for forberedelser så valgte og sove der.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Samme dag begge gangene. Fikk beskjed om å møte kl 0800 første gang og kl 1000 andre gangen. Med mindre man har lang reisevei eller det er medisinsk uforsvarlig å være hjemme, så tror jeg man må komme samme dag som operasjonen. Koster endel ekstra å ha alle liggende der over natten før. Men er du usikker, så ringer du bare og spør
kaktusen Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Du møter opp på sykehuset dagen før for og ta blodprøver og skrive deg inn. Så kommer du tilbake ca kl 08.00 dagen etter Så er d bare og vente på at de som skal opperere deg er klare. De kan ikke gi deg et nøayktig tidspunkt. Du er ikke første prioritet. Skjer d andre viktige ting så må de ta d først. Mitt første barn kom 10.30 og mitt andre barn kom kl 12.
jente_80 Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Jeg fikk beskjed om å møte opp 0700. Men har bare en halvtimes reisevei, så overnatting var ikke aktuelt
Gjest Kira med en av hver Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Du møter opp på sykehuset dagen før for og ta blodprøver og skrive deg inn. Så kommer du tilbake ca kl 08.00 dagen etter Så er d bare og vente på at de som skal opperere deg er klare. De kan ikke gi deg et nøayktig tidspunkt. Du er ikke første prioritet. Skjer d andre viktige ting så må de ta d først. Mitt første barn kom 10.30 og mitt andre barn kom kl 12. Enig med kaktusen på at det ikke alltid stemmer det tidspunktet man får oppgitt. Da jeg måtte opp kl 0800 kom barnet kl 1437 og da jeg møtte opp kl 1000 kom barnet kl 1650. Så altfor lang ventetid begge gangene, men det er jo noen ganger det kommer akutte tilfeller som må prioriteres før deg.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Skjønner at ungen ikke blir forløst akkurat kl 7 da, men når det står at det er planlagt til kl 7 så kan jeg jo ikke møte opp kl 8;-) Bare litt nysgjerrig, men fortsatt lang tid igjen, så skal da finne ut av det. Ville bare høre hvordan det var for dere andre siden storesøster har bursdag dagen før lille kommer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå