Gå til innhold

Roma i slutten av Juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer en tur til Roma i slutten av julig. Men kjenner jeg ikke klarer og bestemme meg for om det er så lurt..

Ka tru døkk? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig varmt ut.....:)

Skrevet

Har ingen erfaring, men synes også det hørtes varmt ut. Ville utsatt det en stund dersom mulig (i alle fall en måned). Typisk sted der det blir mye trakking rundt og det er jo ikke behagelig når temperaturen er over 30 grader.

Skrevet

Var der i slutten av juli... For jævlig varmt...

Skrevet

Juli, og absolutt også august, er de varmeste mnd i sør Italia. Hvis dere tenker å heller reise i august, bør dere tenke på at fellesferien der nede starter i midten av august, og da er det mange butikker som er stengt/redusert åpningstid, hvis dere har planer om shopping :)

Ville uansett heller valgt et annet tidspunkt da det ikke er Så varmt, for i Roma er de fleste severdighetene veldig sentralt beliggende med gåavstand, og det er koslig å kunne gå fra sted til sted, så får man med seg mye annet også. Dette blir slitsomt i varmen.

Uansett når det blir, kos dere masse! Roma er min favoritt by, vet ikke hvor mange ganger jeg har vært der, men blir aldri lei :)

Skrevet

bestill hotell med basseng på taket... det gjør vi på storbyferie på sommeren.... sightseeing før lunch, basseng nedkjøling før middag, og shopping på kvelden... slår ikke feil !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...