Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har lite, bare et stort bilde. Liker det enkelt, kall det gjerne minimalistisk
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Etter å ha bodd med en mor som har masse masse bilder på veggene så har jeg fått nok, og har derfor veldig lite på veggen her hjemme. Har 2 bilder. Det ene er et stort maleri av en foss. Det andre bildet er en samling av små bilder av gutten min sitt første leveår. Det holder lenge.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Har 4 trykk av en kjent maler og en blidelist med 4 bilder av ungene som jeg bytter ut med jevne mellomrom. Dette er i stuen. Likker ikke overfylte vegger.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har 6 bilder av barna (fotograf-bilder), 3 malerier, 2 brudebilder og 1 lerret... Jeg liker å ha bilder på veggene:) Når jeg er på besøk med andre er det alltid bildene på veggen jeg legger først merke til...:-)
*Yuna* Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Har et bilde foruten om bilder av barna. Liker ikke masse på veggene.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Vi har ingen familiefotografier på veggen, men vi har en del malerier og trykk (10-15). Vi har også noen bilder fra reiser vi har gjort og en del ting ungene har tegnet og malt.
OssTre<3 Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Har ett stort i stuen, kommer nok flere etterhvert nå når vi har fått en liten en. Kanskje vi til slutt kommer oss til fotograf og får ett fint bilde av oss sammen nå Men ja, planer om å ha endel små bilder av småen, og oss rundtom, og ett stort av alle oss tre der det passer best:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 har 6 stk bilder som er hengt på veggen det er bilder som jeg har tatt selv på div turer rundt om i verden..har to bokhyller hvor jeg hadde filmer på men som nå har blitt byttet ut med 4 bilder av familie og turer og ett stort speil over sofaen samt master og bachelorgraden min henger på veggen i gangen..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 Tja ikke fått så mye opp på veggene enda siden ejg må bo meg til litt først... Men har en del arvede malerier fra gode kunstnere som jeg føler for å henge opp. Forløpig har jeg ett bilde oppe. I gangen skal jeg ha fotografier av fine ting og familien =)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #10 Skrevet 1. juli 2012 Moren min maler, så jeg har en del malerier fra henne. Et stort portrettmaleri av hvert av barna som hun har malt samt et stort bilde som dekker store deler av én vegg. Har to bilder ellers på 40x40, syns liksom det holder her Soverommet derimot, der har jeg tre av hennes malerier, mest fordi jeg ikke kan ha dem oppe i stua pga plassmangel, men jeg vil jo fortsatt ha dem oppe, så da måtte det bli der
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #11 Skrevet 1. juli 2012 Vi har masse bilder på veggene, for oss er det det som gir huset vårt liv. Har to malerier, ett stort og ett lite. De har min farmor malt, det ene er veldig vår smak men det andre er ikke helt vår smak men vi må ha det hengende i stua. Også har to av ungene laget ett maleri hver foresten. Vi har en vegg med masse like rammer i forskjellige størrelser. Der har vi tegninger meg og min mann har tegnet. Ungene har tegnet eller laget litt forskjellig. Laget minner fra forskjellige ting, og litt annet. Vi har ingen store bilder av ungene i stua, det er vi ikke så glade i så slike ting henger i trappegangen. (ungene vil heller ikke ha store bilder av seg selv i stua) men vi har noen rammer, som det er plass til mange små bilder i. Der har vi masse forskjellige bilder med oss og vår store familie. Bilder av oldeforeldre som er døde, dyr som er døde, familie som bor langt unna osv. Ungene er veldig glade i disse, de står støtt og stadig og titter på bildene. Men vi har også mye glass og kjeramikk på veggene.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #12 Skrevet 1. juli 2012 Har ingen bilder på veggene Har planer om å henge opp et en gang!
Mia_73 Skrevet 1. juli 2012 #13 Skrevet 1. juli 2012 Ja, har en del og kun originaler. Liker ikke trykk fra Ikea som 1 million andre har i huset sitt. Er glad i akvarell og oljemalerier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå