Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 trenger råd. Jeg har møtt en gammel venn av meg igjen etter mange år, han har dame og jeg møtte han en fuktig kveld på byen. Vi satt lenge og snakket og han kysset meg på slutten av kvelden, Etter dette har han tatt kontakt for å finne på ting og etter hver gang gikk utrykk for at han gleder seg til å treffes igjen, aner ikke noe om hvordan forholden til damen er, og er usikker på hva han ser på meg som. En venn?? eller om han er intressert. Vet at jeg burde holde meg unna noen som har dame, men tenker hva hvis dette er drømmemannen. Hva tror dere og hva ville dere gjort, noen som har vært i lignende situasjoner?? Fortvilet
Mikkemafian Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Hvis dette virkelig er drømmemannen, så holder han seg unna deg til han har ordnet opp med fruen! Beklager, men en som er utro, er ikke noen drømmemann!
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har vært i din situasjon, og har bare et råd til deg for å slippe mange sorger for alle involverte parter: Be han gå ut av forholdet og Så kontakte deg igjen. Går han ikke ifra henne for deg så er han mest sannsynlig bare ute etter litt spenning i hverdagen
OssTre<3 Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg kan bare snakke for meg selv. Men fy deg, ikke rot deg borti andre som har dame, vent vertfall til han har gjort det slutt. Det kan ikke bare såre dama hans, men også deg til slutt. Og hva visst han er drømmemannen? Tja, det kan du jo likesågodt si om alle du møter..
erica_25 Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har vært i din situasjon, og har bare et råd til deg for å slippe mange sorger for alle involverte parter: Be han gå ut av forholdet og Så kontakte deg igjen. Går han ikke ifra henne for deg så er han mest sannsynlig bare ute etter litt spenning i hverdagen Hvordan gikk det med deg?? Ja det er det jeg har tenkt å gjøre hvis jeg finner ut at jeg ønsker noe mer enn bare vennskap.
Hønan Agda Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Har han barn med dama så syns jeg du må la det gå, men er det bare dame så kjør på.
Mikkemafian Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Hvis dette virkelig er drømmemannen, så holder han seg unna deg til han har ordnet opp med fruen! Beklager, men en som er utro, er ikke noen drømmemann! Ja ser den, han har ikke prøvd seg på noe etter det ene kysset etter den fuktige dagen, men vi har snakket masse men ikke om oss Jeg ville faktisk spurt rett ut "hvilke intensjon er han har". For det er lett å bli revet med, og plutselig sitter du og er forelsket i en som er samboer, og da er veien ut av det mye lenger. Det er ikke lett å stille seg så sårbar, men det er bedre enn å vikle seg inn i noe sånt!
erica_25 Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 Har han barn med dama så syns jeg du må la det gå, men er det bare dame så kjør på. De har ikke barn sammen, da hadde jeg ikke tenkt tanken engang.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har vært i din situasjon, og har bare et råd til deg for å slippe mange sorger for alle involverte parter: Be han gå ut av forholdet og Så kontakte deg igjen. Går han ikke ifra henne for deg så er han mest sannsynlig bare ute etter litt spenning i hverdagen Hvordan gikk det med deg?? Ja det er det jeg har tenkt å gjøre hvis jeg finner ut at jeg ønsker noe mer enn bare vennskap. Det endte overhodet ikke bra, ihvertfall ikke for meg. For han aner jeg ikke, vi snakker ikke sammen lenger. Men jeg vet de holder sammen ennå. Jeg visste ikke om henne i starten, men da det gikk opp for meg hvordan situasjonen lå an, sendte jeg henne en laaaaaang melding. 14 måneder å bli holdt for narr, det holdt for meg. Hennes måte å reagere på var å dra til på ferie for så å legge ut på fb hvor fantaaaaastisk tur de hadde hatt, så jeg tror nok han slapp billig unna. Jeg derimot satt igjen med et knust hjerte og knust selvtillit
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #10 Skrevet 1. juli 2012 Styyyr unna. En kar med dame ville ha meg konstant i et kjør. Dama hans bodde langt unna, og vi hadde jevnlig sex ( de hadde ingen barn sammen) han sa han skulle gå fra henne.. Og det gjorde han, når han fant seg ny dame. ( IKKE MEG) Så sånn kan det ende;) Unngå knuste hjerter, og unngå han:) Har funnet meg en kanoonherlig fyr..
erica_25 Skrevet 1. juli 2012 #11 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har vært i din situasjon, og har bare et råd til deg for å slippe mange sorger for alle involverte parter: Be han gå ut av forholdet og Så kontakte deg igjen. Går han ikke ifra henne for deg så er han mest sannsynlig bare ute etter litt spenning i hverdagen Hvordan gikk det med deg?? Ja det er det jeg har tenkt å gjøre hvis jeg finner ut at jeg ønsker noe mer enn bare vennskap. Det endte overhodet ikke bra, ihvertfall ikke for meg. For han aner jeg ikke, vi snakker ikke sammen lenger. Men jeg vet de holder sammen ennå. Jeg visste ikke om henne i starten, men da det gikk opp for meg hvordan situasjonen lå an, sendte jeg henne en laaaaaang melding. 14 måneder å bli holdt for narr, det holdt for meg. Hennes måte å reagere på var å dra til på ferie for så å legge ut på fb hvor fantaaaaastisk tur de hadde hatt, så jeg tror nok han slapp billig unna. Jeg derimot satt igjen med et knust hjerte og knust selvtillit huff det var no ikke noe solskinnhistorie, men jeg tror helt ærlig han her dumper damen hvis han er intressert i meg, men er usikker på om han er intressert eller om han bare vil ha meg som venn, Så lurer på hvordan dere hadde tolket signalene han sender meg??
jente_80 Skrevet 1. juli 2012 #12 Skrevet 1. juli 2012 Signalene er vel at han er en mann som man ikke kan stole på om dere blir i forhold....? Ingen mann - med respekt for sin kjæresten - driver vel oppsøkende virksomhet til ei annen dame...?
OssTre<3 Skrevet 1. juli 2012 #13 Skrevet 1. juli 2012 Så lurer på hvordan dere hadde tolket signalene han sender meg?? Seriøst?! Jeg hadde tolket det slik: Jeg vil ikke finne meg i å være ett naivt troll så jeg finner meg heller en som IKKE har dame og kose meg med! Hva vet du om forholde dems? Hvordan er du så sikker på at han vil gå ifra henne til fordel for deg? Hva vet du egentlig om han? Synd og si det men desverre så er det alt for mange menn som sier og gjør masse for at de skal få nappet litt i løken, uten at de faktisk mener noe av det de sier. Her gjelder det å ikke la seg lure og heller være litt lur selv.. Men hei, om du er så heldig at dette er en stor kar, så skal du se at forholde mellom han og dama ikke lenger eksisterer og han ønsker og elske deg for evig og alltid.. Døh...
G&G Skrevet 1. juli 2012 #14 Skrevet 1. juli 2012 Interessert eller ikke, om mannen er noe å samle på bør han avklare sitt forhold først. Sjansen for at frasen -en gang utro, alltid utro- stemmer her er stor. Men om du lurer bør du spørre rett ut, menn er IKKE gode på hint, koder, antydinger eller evt tolke signaler. Jeg vil vel påstå at du er forelsket allerede å forsøker "rettferdiggjøre" at du har alt for mye med en annen kvinnes mann å gjøre. Men jeg dømmer ingen, til det har jeg gjort alt alt ALT for mye dumt selv.... Lykke til, håper du finner ut av det:-)
erica_25 Skrevet 1. juli 2012 #15 Skrevet 1. juli 2012 Interessert eller ikke, om mannen er noe å samle på bør han avklare sitt forhold først. Sjansen for at frasen -en gang utro, alltid utro- stemmer her er stor. Men om du lurer bør du spørre rett ut, menn er IKKE gode på hint, koder, antydinger eller evt tolke signaler. Jeg vil vel påstå at du er forelsket allerede å forsøker "rettferdiggjøre" at du har alt for mye med en annen kvinnes mann å gjøre. Men jeg dømmer ingen, til det har jeg gjort alt alt ALT for mye dumt selv.... Lykke til, håper du finner ut av det:-) hmm ja er vel best å skygge banen og hvis han ordner opp på hjemmebane får han heller ta kontakt med meg.
Miitii Skrevet 1. juli 2012 #16 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jeg vil si som de fleste andre her: spørr ham om hva han vil? Det er ganske tydelig at om du ikke er stup-forelska så er du ihvertfall ganske betatt Og jo mere man går og drømmer om hva som kan skje, jo verre blir det hvis han bare er ute på tull. Men, noen ganger så skjer det (for både menn og kvinner) at man møter noen som man bare "klikker" med, selv om man er i et forhold. Og noen ganger trenger man kansje litt tid, og en del overveielser om hvor man er hen i det forholdet man er i, og om det er noe man skal gi opp eller ei. Jeg fant meg selv en mann som var i et forhold. Og det var ei hard tid i starten, da jeg fant det ut. Jeg regna med at vår lille begynnede romanse var over, og jeg mente også bestemt at jeg kunne aldri stole på en som hadde vært utro. Men nå har vi vært sammen i over 7 år og venter vårt andre barn Men man sparer seg selv for mange tårer om man våger å blottlegge seg litt, og være litt direkte. Spør hva han vil, hva han tenker, og så får du ta det derifra Lykke til Endret 1. juli 2012 av Miitii
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #17 Skrevet 1. juli 2012 Fy skam deg, som i det hele tatt vurderer å gå inn i et forhold til en mann som har dame. Mannen er kjip som er utro, og du vet at han har dame, og da bør man holde seg unna! Dette går utover en uskyldig tredjepart. Om han hadde vært noe å samle på hadde han ikke drevet og datet deg når han er sammen med en annen.Og hvis du tror dere har en fremtid sammen hadde du ventet til det er slutt mellom dem. Synes du det er greit at han "helgradere" seg, og dater deg mens han enda er sammen med damen, så hvis det blir hett mellom dere dumper han damen, hvis det ikke blir bra mellom dere, så har han fortsatt damen sin? Høres ut som en skikkelig drømmemann! Og hva om det ender med at det blir dere to? Klarer du å stole på en som datet deg, samtidig som han var sammen med en annen? Styr unna er mitt råd, både av hensyn til deg og damen hans!
erica_25 Skrevet 1. juli 2012 #18 Skrevet 1. juli 2012 Jeg vil si som de fleste andre her: spørr ham om hva han vil? Det er ganske tydelig at om du ikke er stup-forelska så er du ihvertfall ganske betatt Og jo mere man går og drømmer om hva som kan skje, jo verre blir det hvis han bare er ute på tull. Men, noen ganger så skjer det (for både menn og kvinner) at man møter noen som man bare "klikker" med, selv om man er i et forhold. Og noen ganger trenger man kansje litt tid, og en del overveielser om hvor man er hen i det forholdet man er i, og om det er noe man skal gi opp eller ei. Jeg fant meg selv en mann som var i et forhold. Og det var ei hard tid i starten, da jeg fant det ut. Jeg regna med at vår lille begynnede romanse var over, og jeg mente også bestemt at jeg kunne aldri stole på en som hadde vært utro. Men nå har vi vært sammen i over 7 år og venter vårt andre barn Men man sparer seg selv for mange tårer om man våger å blottlegge seg litt, og være litt direkte. Spør hva han vil, hva han tenker, og så får du ta det derifra Lykke til Ja det er slik jeg føler det, vi har vært venner i mange år tidligere så vet jo hva type dette er, vi har alltid klikket og hatt en god tone. men tror jeg bare ligger lavt og tar ting som det kommer
erica_25 Skrevet 1. juli 2012 #19 Skrevet 1. juli 2012 Dere har nok rett, er nok det beste å holde seg langt unna. Hvis han er intressert så får han først ordne opp på hjemmebane. Men kommer nok til å forsette og treffe han som en venn hvis han ønsker det, vi var tross alt kjempe gode venner engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå