Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Er dette helt galt? Vet ikke helt hva jeg synes om det. Barnet koser seg med et par flasker melk om dagen. dog ikke når hun skal sove, men sånn rett etter bhg osv.. er det ok eller er det helt feil?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Ehm høres litt som om hun har fått seg en uvane..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Dette lurer jeg også litt på. Min 3-åring får fortsatt en flaske med melk om dagen, og det er faktisk den eneste måten å få dette i henne på. H*n trenger melken, da h*n hverken spiser yoghurt, ost eller tilsvarende.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 min får fortsatt 1 til 2 flasker. han fyller 3 slutten av året. da er det juniormelk som inneholder vitaminer/omega3 som han ikke får i seg så mye av. han bruker ikke smokk.får de på morgen/ettermiddag. ser ikke noe galt i dette.
Mikkemafian Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Vi har en liten frøken med melkeallergi, så melkeerstetningen er hennes eneste kilde til en mengde næringsstoffer. Hun er snart 3 år og får fremdeles flasken sin. Det er en uvane, for hun kunne drukket av glass, men vi lar henne beholde denne kosen til det er på tide å kutte ut erstatningen. Det kommer til å bli en kamp, men det er snakk om en flaske om dagen, og den kampen skal vi klare å ta.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Hva er problemet sier bare jeg...våre to yngste har begge to kost seg med en flaske til barnetv til de var 4 år. Null stress.....og kos for ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå