Gå til innhold

10 veker <3


prøver og prøver-GRAVID

Anbefalte innlegg

idag er eg 10 veker og nerme meg heldigvi de magiske 12 ;) skal på ul 11 juli så gleder meg masse til det :) håper alt står bra til med vårt lille gull :) eg e super kvalm så sånn sett ser det bra ut ennå :) koss er formen til dere andre? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Min1.baby

Jeg er 6 uker i dag og er ikke kvalm eller noe..Ikke noe ømme bryst heller...

 

Jeg var åsså gravid fra februar til april. ble ca akkurat 12 uke,så ble det en SA desverre....

Men nå er det påan igjen.:)

Håper bare historie ikke repeterer seg selv...

men grattis til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off det var trist og høre :( eg har hatt 3 sa så håper virkelid den sitter her nå:) føle vel det er vår tur nå itte kvert men har en veldig god følelse og håper virkeli det går bra nå :) masse lykke til og gratulera til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 10 uker. Formen er helt grei, har liksom ikke tid til å være dårlig. Men kjenner på konstant kvalme og er veldig trøtt. Må ofte legge meg ned for en lur iløpet av dagen hvis jeg finner tid.. Og tar tidlig kveld.. Tenkte også å bestille en ul når jeg er tolv uker. Gleder meg, og har endelig troa på at det går veien:) Har dopler og hørte hjerte til lille igår. Skal prøve å holde meg til en lytt i uka siden det er omdiskutert hvor vidt dopler kan være skadelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor får en kjøpt sånn dopler?? eg vil og høre hjertelyden t gullet vårt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min i første svangerskap,så husker ikke hvor jeg kjøpte den. Men du finner den på Google. Min heter angelsound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...