Gå til innhold

Dere med gutter som er født mellom september- desember 2009..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy er de og hvor mye veier de?

Alle sier sønnen min er så liten for alderen. Han har alltid lagt på en av de nederste linjene på percentil skjemaet. Han er født i oktober 09 og bruker 86 og 92 i klær( mest 92) i 86 er det mest tskjorter og enkelte joggebukser. Høyden er jeg litt usikker på men er i hvertfall under 90 cm. Veier 11,8 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er født august 2009. Han har bruk størelse 98 i et halvt år.

Skrevet

min er 92 cm høy. veier 12.4 kg... bruker str 92-98 i klær... noen t-skjorter i str. 86 han er født oktober 09.. alltid fått beskjed om at han er inenfor normalen. med en mor som er 153 cm og veier 42 kg så har han vel ikke akkurat "anlegg" for å bli så stor heller

Skrevet

jeg å får høre min er liten. men det har han altid vært. men vokser jo normalt for å være seg selv. han bruker 86 i tsjorter, 92 i gensere og 98 i bukser. han har strekt seg i det siste så usikker på høyden. men over 83,5 som vart målt før jul. og han har holdt vekta på 12,5 kg. født i slutten av november,2 uka før termin

Skrevet

Født i slutten av november 09. Er ca 95 cm og veier 11,5 kg. Han er altfor tynn, og veier mye mindre enn han burde. Men får jevnlig til kontroller, og får oppfølging av lege mtp matallergier osv

Skrevet

Jeg har en sønn som brukte 86 i bukser til han var nærmere 3 år. Starta i barnehagen som 3,5 åring å da hadde han 92 i bukser og noen 98, genser hadde han samme størrelsen noenganer hakke over.

Skrevet

Jeg har en sønn som brukte 86 i bukser til han var nærmere 3 år. Starta i barnehagen som 3,5 åring å da hadde han 92 i bukser og noen 98, genser hadde han samme størrelsen noenganer hakke over.

Skrevet

Min gutt er født i august 2009. Han er ca 92 cm høy og veier ca 13,5 kg. Bruker mest str 92, men har og noe i str 86 og 98 som passer. Jeg har aldri hørt noen si at han er liten for alderen, men jeg vet han er liten i forhold til storbrødrene da de var på samme alder.

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Min er født 3. Des. Bruker 98-104 i alle klær. 26-27 i sko. Var 94 cm og 15kg på 2 årskontrollen. Men ser han har strekt seg mye siden da.

Han er slank men har muskler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...