1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Lurer bare på ka tid dere fekk kynnere med nr 1 og nr 2, og ka tid dere fødte? Sist fekk eg ikkje kynnere før heilt på slutten og synst bare det var "herligt".. Denne gang begynte dei for ei lita veke siden (32+4 i dag) og er ganske tydelige.. men kommer kun når eg sitte å slappe av..
mammas skatter <3 Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 med både førstemann og denne gangen fikk jeg tidlige kynnere. var rundt uke 13. men denne gangen har de faktisk vært regelmessige med 7 og 8 min mellom på tidspunkt der jeg har stressa mye.og de har vært litt ubehagelige. så prøver å ikke stresse rundt. jeg fødte da jeg var 38+3. hadde da mye modningstegn i flere uker før,som stikkinger i kjeden,murringer og nedpress. og hode var festa 1,5mnd før fødsel. hadde en rask og enkel fødsel som starta med vannavgang og rier som kom med en gang på 2-3 min, og gutten var ute etter 4,5 time.
pofffffff Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 nr.1 ingen. nr.2 var jeg inne på ul allerede i uke26 pga sterke kynnere.... er nå 2dager på overtid så har ikke så troa på det dær ;p
førstegang...1 Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Med første hadde jeg så godt som ingen. Denne gangen masse. Har en uke til termin
Lillepromp blir storesøster Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Hadde akkurat tenkt å lage en ny tråd om kynnere da jeg så denne. Forrige gang hadde jeg kynner ganske lenge før fødsel. Husker ikke helt når det startet, men jeg visste godt hva kynnere var tidlig i svangerskapet. (fødte mellom en og to uker før termin). Nå er jeg straks i uke 36 og har ikke hatt en eneste kynner.. Er veldig spent på hva som skjer denne gangen..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Hadde sterke, regelmessige, vonde kynnere fra ca 20 uke med nr 1, fødte 14 dager på overtid var ikke litt moden en gang når vannet gikk til slutt. Denne gangen har jeg hatt kynnere hele veien men ikke slik som med nr 1. Mye færre, ikke regelmessige og heller ikke så vonde. Blir spennende å se denne gangen hvor langt jeg går over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå