Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Jeg føler vi trenger litt mer penger for å få ting til å gå rundt, så nå ser jeg etter en ekstrajobb på kvelder og i helger. Jeg er ikke flink til håndarbeid så kan ikke lage noe for å selge. Har søkt som pizzakjører, uten napp. Har jobbet med eldre/utvilingshemmede før og det er en jobb jeg dessverre ikke klarer. Hvordan kan jeg tjene mer penger og hva slags jobb?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Du kan jo også drive med feks tupperware, mary kay, fille, gryte party feks... Da får du provisjon for det du selger. Står du på og får til noen party per mnd har du noen tusen ekstra. Og skulle det være måneder du ikke kan/orker ha party kan du la være grei ekstra inntekt hvis du liker sånt
elskerlivet Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Enig med solstråle, er selv begynt med tupperware, som gir litt ekstra, og det at du bestemmer selv er jo det beste.. uke 24 hadde jeg 3 party og tjente 6000, veldig greit for 1,5 time 3 kvelder Nå gjennom sommeren skal jeg ikke ha noe, men skal prøve å ha litt i august, da er som regel kassa tom.. i tilegg har jeg fått masse flotte produkter gratis!!
abh2013 Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Jobb som selger! Tjener veldig godt på det! Jobber selv som elektroreperatør og får rundt 21 000 pr utbetalt der, jobber også som selger på ettermiddagene, slutter på første jobb 16:00 og så sitter jeg å tar noen telefoner, mailer osv. Får 1000 ,- pr produkt jeg selger Selger rundt 10 produkter pr uke (Selger altså varmepumper.) det er 10 000 pr uke, får rundt 35-40 000 utbetalt der i månen Salgsjobben betalter via paypal, dermed er det skattefrie kroner
Appelsinpiken Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Anbefaler Tupperware. Er kjempegøy Send meg gjerne en pm om du vil høre mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå