Gå til innhold

Sex i søvne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt hadde kjærsten min sex med meg mens jeg sov. Jeg var rimelig full og hadde grynta litt, men sov stort sett gjennom det hele. Jeg husker ingenting. Jeg har ingen sterke følelser rundt det, men lurer litt på hva andre synes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var han også full,?

Skrevet

Det heter voldtekt vil jeg si. Når du ikke er istand til å si hverken ja eller nei. For en " kjæreste " !!

Skrevet

ja, men ikke så full som meg...

Skrevet

Dersom du hadde anmeldt han, ville han etter all sannsynlighet blitt dømt for voldtekt. Der den andre parten ikke hadde samtykket/ mulighet for det.

Skrevet

Hvis min mann hadde gjort det samme, tror jeg absolutt ikke jeg ville sett på det som voldtekt. Snarere noe jeg hadde ledd av for å være helt ærlig... Men det kommer kanskje litt an på hvor godt dere kjenner hverandre og situasjonen rundt.

Kan kanskje skjønne at man kan bli litt sur, men voldtekt og anmeldelse er miiiiiiilevis unna noe jeg engang hadde tenkt på!!!

Skrevet

Med mindre han selv var så drita at han ikke ante hva han gjorde, så lurer jeg på hva i all verden det er som får en tilsynelatende oppegående mann til å ville ha sex med ei dame som sover, ikke greier gjøre rede for seg, ikke samtykker og overhodet ikke kommer til å huske det dagen derpå.

Med mindre han tennes av sånt da, og da vil jeg si han har problemer.

Skrevet

Det er en her som ønsker å provosere frem samtaler om sex, og gjerne litt på kanten sex her inne. Kommer et par innlegg hver dag, men de er såpass "snille" at moderator ikke reagerer. Gjør ikke meg noe, men skjønner ikke folk gidder å engasjere seg i disse innleggene da det sannsynligvis sitter en å napper seg i løken når han leser svarene...

Skrevet

Hahaha, jeg er en voksen jente og ikke en raring som vil provosere... Jeg er glad i kjærsten min og han i meg. Og som sagt jeg reagerte ikke, annet enn at jeg kjenner at jeg aldri hadde giddet å ha sex med en sovende mann...

Men han er absolutt en god kjærste, selv om dette skjedde da...

Ville bare høre hva andre synes rundt det ;) HI

Skrevet

Det har aldri skjedd når jeg/han har vært så fulle at vi ikke husker det dagen etter på, men jeg har mange ganger våknet av at vi har sex. Han har også våknet til at jeg har startet på forspillet. Det har vi alltid gjort, og begge liker det.

Per definisjon kalles det vel voldtekt, og det er uansett helt på grensen å ha sex med noen som ikke samtykker. Jeg vil si at det allikevel kommer an på forholdet. Jeg hadde ikke brydd meg, så lenge jeg ikke hadde sagt nei. Vi snakker veldig åpent rundt sex, og han vet godt hvor mine grenser går - og han har ingen problemer med å respektere dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...