Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 sånn for å lage en positiv tråd man ser jo ikke bilde av så mange her, men er det noen du tror er pen/søt?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har sett de meg at Lykke Fryd og Lilleva er veldig pene:) mange kr tror er pene og søte, men tror de er veldig pene..
Soveposen Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Ser jo at juliea er pen - vet også at Tigerpote har utseende med seg. Ellers ser jeg for meg at Heartbroken ser bra ut
La rubia Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 ja Heartbroken ser jeg for meg er veldig pen. Hvertfall på innsiden er hun det, og jeg mener å tro at det er hun på utsiden også!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Ser i allefall for meg at Sug Lut ikke er et fruktfat akkuratt....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 Hva med meg, da? Jeg er jo svært vakker, det må dere da ha enset?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 Ser i allefall for meg at Sug Lut ikke er et fruktfat akkuratt.... Ohhh maaaaan! Hvorfor i alle dager skriver du sånt? Svar på innlegget istedenfor å benytte anledningen til å slenge med leppa!
Cat.68 Skrevet 1. juli 2012 #10 Skrevet 1. juli 2012 Ser i allefall for meg at Sug Lut ikke er et fruktfat akkuratt.... Den kan jeg gå imot deg på , for alt hva det måtte være verdt, og si at hun er VELDIG pen og sjarmerende. Jeg er så heldig å ha truffet henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå