Gå til innhold

Ikke alle innliegg her inne handler om barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig mange av innleggene på dette forumet handler om helt andre ting enn barn, så da må man vel kunne være her inne selv om man ikke har barn selv??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men man kan jo spørre om mye rart selvom man er gravid eller har barn? Jeg tror ikke jeg hadde funnet disse sidene om jeg ikke hadde fått barn for å si det sånn....

Skrevet

Selvsagt kan man være her uansett, barn eller ikke. Det er et fritt forum åpent for alle.

Skrevet

Hadde vært kjedelig om man bare snakket om barn her. Her på anonym er det ingenting som er tabu.

Skrevet

Selv om man ikke bare snakker om barn her er disse sidene for se som prøver å få barn, er gravid eller har barn.

Selvfølgelig kan andre også være her, men jeg ville lurt på hvorfor og syns det var rart.

Skrevet

Selvfølgelig, men siden nettsidene heter Barnimagen og Dinbaby, og har underforum som hovedsaklig dreier seg om det å ønske seg barn, prøve å få barn, vente barn og ha barn, så ville jeg jo funnet det unaturlig å befinne meg her selv, dersom jeg overhodet ikke ønsket meg barn.

Skrevet
Veldig mange av innleggene på dette forumet handler om helt andre ting enn barn, så da må man vel kunne være her inne selv om man ikke har barn selv??????????

Akkurat som man kan melde seg inn på lesbisk/homofile forum selv om man er straight, melde seg inn på satanist forum selv om man ikke er satanist osv, kan man melde seg inn her ja og svare på og lage innlegg her inne. Men RART ja, litt kanskje?! Denne siden fant jeg når jeg ble gravid, så finner det rart om folk som er barnløse og ikke ønsker seg barn melder seg inn her. Men for all del, fritt land.. Fritt internett.

Skrevet

Men hvis man googler noe, nesten uansett hva, så kommer det nesten alltid opp treff fra diverse mor-barn-sider! Vi mødre må lure på det meste ;)

Skrevet

Vi mødre er da ikke bare mødre! Vi er voksne kvinner, og kan ha spørsmål om det meste, slik de voksne kvinnene uten barn også har :)

Fatter ikke problemet, jeg :)

Skrevet
Vi mødre er da ikke bare mødre! Vi er voksne kvinner, og kan ha spørsmål om det meste, slik de voksne kvinnene uten barn også har :) Fatter ikke problemet, jeg :)
Samme her. Jeg har en dagmamma ledig annonse på Dagmamma øst og må vel kunne titte innom her også........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...