Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Har ennå ikke truffet barna til han jeg har vært sammen med i 2 år. De er store, slutten av tenårene, gutt og jente. Gutten sier bare gidder ikke, bryr meg ikke. Og jenta, eldst, kaller meg for jævla drittkjærring. (Han leste en sms for meg han hadde fått av henne.) Og det altså uten å ha møtt meg for å gjøre seg opp en mening. I førsten spurte jeg om det kanskje ikke var på tide snart og fikk til svar at joda, men ingenting skjedde. Og det er vel ikke jeg som skal bestemme når tiden er rett for å møte hans barn. Det synes jeg at han burde lagt opp til for lenge siden. Jeg har ingen barn selv,men synes det hele er merkelig. Nå har det vel egentlig gått så langt at jeg er likegyldig om jeg treffer dem eller ikke.
2skjønnasser Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Ja, helt utrolig merkelig! kan ikke si så mye annet enn det. Men han du er sammen med burde gjort en smule større innsats må jeg si for at du skal få truffet de.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor vil du være i ett forhold til en voksen mann med to store unger når du ikke har egene unger? Om du ikke vil ha egne unger er det veldig rart at du er inne på disse sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå