Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Snart klar til avgang. Bilferie 1 uke med hans vennepar, greie folk, men har ikke lyst Turen ble ordnet uten meg tilstede. Kom bare en dag og sa: Nå blir det biltur. Ok, han betaler, men har ikke lyst...........følte jeg ikke kunne si at Nei det vil jeg ikke bli med på. Frister ikke med biltur samme hvem som hadde blitt med. Men men overlever vel
Gjest uni kum Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Med den innstillingen blir det kjipt i hvertfall! Skal dere alle kjøre i samme bil?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Allerede på første linje har du jo lagt lista for hvor hyggelig dette skal bli for deg. "HANS vennepar". Altså ikke deres?!!!?? Bli hjemme da vel, mugga.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Ja sure mugga som ikke har lyst til å reise på biltur. En dydig og lydig kone skal elske ALT mannen bestemmer for henne. Hadde hi skrevet at mannen var sur fordi hun hadde bestemt at han skulle være med henne og to venner av seg på biltur, så hadde svarene vært av typen HERREGUD ER DU MORA HANS ELLER, FÅR HAN IKKE BRSTEMME NOE SELV???
jeem Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Jeg syns du skal forsøke så godt du kan å fokusere på det positive. Kanskje blir det kjempe morro med en biltur. Bare komme seg helt bort å skifte fokus! Utrolig fint gjort av han og betale også syns jeg,det er virkelig noe du bør være takknemlig over! Er det noe god grun til at du ikke ønsker å reise med disse menneskene,eller noe grunn for at du ikke ønsker å reise på tur?
Voksen mamma 3 Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 tenker både og. greit at han betaler, men synes han skulle spurt deg om du hadde lysst! en ting er å være sammen med venner en helg. en uke kan bli en prøvelse. sier det ikke for ¨å være negativ men snakker av erfaring. du har lov til å være litt muggen her hi.
magica fra tryll Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Hadde ikke blitt en ukes ferie uten at vi ble enige om det,nei! Mannen min overtalte meg til en uke med vennepar ifjord. Jeg ble med, og var IKKE sur, men det ble akkurat så grusomt som jeg ante på forhånd. Mannen syntes også det var grusomt, og beklaget og angret på at han hadde dratt oss med......
Gjest ronja røverdatter Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 Vel, det er for sent å gjøre noe med det nå uansett. Ideelt sett burde dere ha planlagt ferien sammen, jeg ville nok ha satt pris på det. Men samtidig vet jeg at ting tar litt av av og til, så kanskje mannen din lot seg rive med og avtalte tur uten å snakke med deg. Ikke så lurt det, og jeg ville muligens ha blitt litt småsur om det var meg. Bare du vet om dette er noe mannen din pleier å gjøre eller om det bare var noe som skjedde. Du kunne valgt å si at du ikke ville være med, selv om det ikke er så lett det heller. Men nå følte du ikke for å si at du ikke ville, så egentlig har du bare to valg: Enten gjøre det beste ut av det, bestemme deg for å gjøre ditt til at det skal bli en fin tur. Da er det mer enn 50% sjanse for at det blir det. Eller så kan du surmule og bestemme deg for at dette er for kipt, og da kan du være nesten 100% sikker på at det blir det. Jeg vet hva jeg ville ha valgt! (Og så hadde jeg i klartekst fortalt mannen etter ferien at selv om dette ble en hyggelig opplevelse, så setter jeg pris på at vi i framtiden bestemmer ferie sammen) God tur!
Ugress Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 Skjønner deg godt! Har selv vært på et par mislykkede bil/campingferier sammen med vennepar. Selv om man trives i hverandres selskap til vanlig kan det bli noe helt annet når man skal på ferie sammen. Men hadde en kjempeflott bilferie i fjor sommer sammen med et annet par Så det trenger jo ikke å bli en mislykket tur. Nå når turen allerede er bestemt så er det vel bare å gjøre det beste ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå