Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Hva liker dere å høre på? Jeg trenger noe ny musikk å høre på.. Kan dere komme med noen forslag? Samme om det er "ny" musikk eller "gammel".
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Jeg hører på all slags musikk jeg. Country, Pop, Rock etc av og til også viser og danseband.... Veit jo ikke hva du liker da.... Eneste jeg ikker er så glad i er jass og Black metal...
stjertløvetann Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Jeg foretrekker pop og rock, og for tiden går det mest i Regina Spektor, Kimya Dawson, Laura Marling, Modest Mouse og Florence & The Machine.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg hører på det meste, så er bare til å komme med forslag Hi
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Rudimental - Feel the Love (sommerhit 2012!) Nye albumet til Beach House Nye albumet til Cheryl Cole Scissor Sisters - Only the Horses Vybz Kartel - Summertime Lana Del Rey Gotye Rizzle Kicks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå