Turtelduen Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Noen som har tatt det? Hvordan oppleves det? Blir det feil å spørre om evnt kjønn selv om je er der for å sjekke sykdom?
TPK Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Fysisk opplevde jeg det omtrent som en vanlig UL, bare at de stikker en lang nål inn i magen. Kjente ingen smerte eller noe, bare et lite "trykk" i det nålen gikk gjennom fosterhinnen. Men psykisk var det tøft i forhold til hvilke resultater vi kunne få + den ene prosenten sjanse for spontanabort de første dagene etterpå. Jeg ville spurt om kjønn samtidig, tror ikke de reagerer på det. Nå fikk vi heldigvis positive resultater, og jeg sitter her nå med verdens nydeligste friske baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå