Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt det?

Hvordan oppleves det?

Blir det feil å spørre om evnt kjønn selv om je er der for å sjekke sykdom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysisk opplevde jeg det omtrent som en vanlig UL, bare at de stikker en lang nål inn i magen. Kjente ingen smerte eller noe, bare et lite "trykk" i det nålen gikk gjennom fosterhinnen. Men psykisk var det tøft i forhold til hvilke resultater vi kunne få + den ene prosenten sjanse for spontanabort de første dagene etterpå. Jeg ville spurt om kjønn samtidig, tror ikke de reagerer på det.

 

Nå fikk vi heldigvis positive resultater, og jeg sitter her nå med verdens nydeligste friske baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...